لوگو آسیا مدرن

نمایندگی فلزیاب گرت

نمایندگی فلزیاب گرت 09197977577-09197977377

نمایندگی فلزیاب گرت

معرفی کمپانی فلزیاب گرت: این شرکت در سال 1964 توسط Charles L.Garrett در شهر Garland واقع در ایالت تگزاس آمریکا تأسیس شد. ایده اصلی تأسیس این شرکت، ساخت دستگاهی فلزیاب برای فلزات در زمین هایی بود که حاوی سکه‌ها، جواهرات و آثار باستانی هستند. در ابتدا، این شرکت برای تولید این دستگاه ها از قطعات ساخته شده در خانه استفاده می کرده و کیفیت انچنانی نداشته. اما با گذر زمان، شرکت با توجه به رشد و توسعه بازار و همچنین تحقیقات و توسعه مستمر، توانست به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های فلزیاب شده جهان تبدیل شده ودارای کیفیت جهانی بوده.

محصولات شرکت فلزیاب گرت امریکا شامل دستگاه های تشخیص فلزات در انواع مختلف بوده. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت فلزیباهای وی ال اف بوده VLF، سطحی بالایی از تحقیقات و توسعه را در این زمینه دارد و به دنبال بهبود مستمر محصولات خود بوده تا بتواند برای همیشه جایگاه خود را حفظ نماید.

یکی از دستاوردهای بزرگ این شرکت، ارائه دستگاه هایی با قابلیت های بیشتر و دقت بالاتر است که در رده های مختلف، از جمله شکارچیان گنج، ارتش، ادارات امنیتی و نظامی، معادن، صنایع و… استفاده شوده دارای بالاترین کیفیت وبهترین قیمت بوده.

برای مثال، دستگاه های تشخیص فلزات Garrett AT Pro Garrett Apex و  Ace 400، دستگاه های پیشرفته و با دقت بالا هستند که در شکار گنج، جستجوی سکه‌های قدیمی و آثار باستانی و همچنین در زمینه های امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار می گیزند و نحوی دارای کمترین خطا بالاترین کارایی می باشند.

 

نمایندگی فلزیاب گرت 09197977577-09197977377

نمایندگی فلزیاب گرت َرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

محصولات شرکت گرت

دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی گرت آمریکا را می‌توان در چند دسته مختلف صنعتی، تحقیقاتی، امنیتی و… تقسیم‌بندی کرد. تمامی محصولات تولیدی توسط شرکت گرت آمریکا در نوع خود بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند و برای اهداف مختلف کاوشگران گزینه مناسبی هستند. به‌طوری‌که کاوشگران می‌توانند جواهرات و فلزات باارزش مثل طلا، نقره و مس را کاوش کنند. در ادامه با چند مورد از مدل‌های فلزیاب گرت آمریکا آشنا خواهید شد:

 

ویژگی محصولات کمپانی گرت

در واقع یکی از برجسته‌ترین و در عین‌ حال مهم‌ترین ویژگی دستگاه‌های فلزیاب گرت ابعاد و وزن آن‌ ها است. به‌طوری‌ که دستگاه فلزیاب اگر از ابعاد و وزن مناسب‌تری برخوردار باشد بی‌شک حمل‌ و نقل آن آسان‌تر خواهد بود. علاوه بر این نگهداری دستگاه هم راحت‌تر می‌باشد. از ویژگی‌ های دیگر فلزیاب می‌توان به تغییر فرکانس آن اشاره کرد؛ به‌طوری‌ که  دستگاه به‌عنوان طلا یاب هم استفاده می‌شود. اگر دستگاه را در مکان‌هایی با خاک نرم استفاده می‌کنید باید بدانید که نیاز است عمق بیشتری را جست‌وجو کنید و باید فرکانس دستگاه را بالاتر ببرید. علاوه بر این در مکان‌های صخره‌ای باید شدت فرکانس را برای فرایند جست‌وجو  پایین بیاورید تا از موانع پیش رو عبور کرده و به هدفتان نزدیک‌تر شوید.

 

 

نمایندگی فلزیاب گرت 09197977577-09197977377

نمایندگی فلزیاب گرت َرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

اجزای فلزیاب های گرت

فلزیاب‌ها هم همانند دیگر دستگاه‌ها از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده‌اند که هریک از بخش‌های آن وظیفه خاصی را بر عهده ‌دارند و در صورت خرابی یا نبود هر یک از اجزا اختلال در کار شما ایجاد می‌شود. در ادامه با اجزای تشکیل‌ دهنده فلزیاب شرکت گرت آمریکا بیشتر آشنا شوید؛

جعبه کنترل: جعبه کنترل یا همان جعبه مادر که نوعی سیستم کنترل مرکزی دستگاه است و شامل قطعات، باتری، مدار، ریزپردازنده و بلندگو  می‌باشد.

دستگیره تعادل: قطعه‌ای است که تعادل را در هنگام کار در دستگاه ایجاد می‌کند و زمانی که شما با دست خودتان دسته دستگاه را می‌گیرید دستگیره تعادل دقیقاً بین مچ دست و آرنجتان قرار می‌گیرد و دستگاه فلزیاب را بهتر کنترل می‌کند.

دسته (میله): میله‌ای است که طول آن تقریبا 1 متر است و تمام متعلقات دستگاه مثل دستگیره تعادل، جعبه کنترل، لوپ و… روی آن سوار هستند.

لوپ یا کویل: یکی از بخش‌های مهم و کاربردی یک فلزیاب لوپ یا کویل نام دارد که وظیفه اصلی آن ارسال و دریافت سیگنال و تشخیص هدف است. اگر هریک از اجزا نباشند شما نمی‌توانید از دستگاه به نحو احسن استفاده کنید.

 

نمایندگی فلزیاب گرت 09197977577-09197977377

نمایندگی فلزیاب گرت َرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

برای خرید محصولات شرکت گرت و اطلاع از آخرین قیمت محصولات مورد نظر با کارشناسان مجرب شرکت ما در تماس باشید. همچنین جهت دریافت مشاوره جامع و رایگان خرید دستگاه فلزیاب می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا