لوگو آسیا مدرن

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا 09197977577-09197977377

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا

فلزیاب ژئوهانتر نوکتابا استفاده از آخرین فناوری ها طراحی و تولید شده است. این سیستم، پیشرفته ترین آشکارساز جهانمحصول شرکت نوکتا برای مکان یابی فلزات گرانبها و تشخیص حفره های پنهان است. Jeohunter یک آشکارساز با نفوذ عمیق است. این سیستم از تمایز پیشرفته برای طبقه‌بندی دقیق اهداف فلزی در چهار گروه طلا، غیرآهنی، فولاد و آهن استفاده می‌کند. فلزیاب ژئوهانتر علاوه بر تشخیص و تجزیه و تحلیل دقیق اجسام فلزی، قادر به تشخیص حفره های زیرزمینی مانند غارها، زیرزمین ها، تونل ها، پناهگاه ها و گورها در زمان واقعی است.

طلایاب حرفه ایJeohunter پیشرفته‌ترین سیستم تصویربرداری گرافیکی است که می‌تواند نمودارهای سیگنال دوبعدی اهداف شناسایی‌شده را در زمان واقعی ترسیم کند. ویژگی‌های جستجو و شناسایی چند منظوره به کاربر اجازه می‌دهد حتی در شرایط زمینی بسیار معدنی به راحتی جستجو کند.

.

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا 09197977577-09197977377

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

قابلیت های فلزیاب ژئوهانتر

برخلاف دیگر آشکارسازها، Jeohunte دارای صفحات جستجوی قابل درک آسان است. دستگاه فلزیاب Jeohunter تجزیه و تحلیل کاملی از هدف مدفون قبل از حفاری ارائه می دهد. این سیستم عمق استثنایی، تفکیک کامل فلز و تجزیه و تحلیل دقیق عمق و اندازه هدف را فراهم می کند. Jeohunter عمق هدف را برای اهداف بزرگ و کوچک به سانتی متر به کاربر نمایش می دهد. این سیستم همان تحلیل عمقی را برای اهداف فلزی و حفره ها ارائه می دهد. ژئوهانتر یک سیستم فلزیاب کامل است.

این سیستم دارای 3 کویل جستجوی مختلف است. این مانند داشتن سه آشکارساز در یک است. کویل جستجوی عمیق 100 در 60 سانتی متر (24 اینچ در 39 اینچ) برای فلزاتی که برای مدت طولانی در زیر زمین بوده اند و یک میدان مغناطیسی (اکسیداسیون) در اطراف خود ایجاد کرده اند ایده آل است. کویل جستجوی عمومی 36 × 44 سانتی متر (14 اینچ × 17 اینچ) برای استفاده عمومی است.

.

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا 09197977577-09197977377

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

تشخیص فلز و حفره

کویلجستجوی عمیق 100 در 60 سانتی متر (24 در 39 اینچ) به طور خاص برای مکان یابی اهدافی طراحی شده است که در عمق زیاد مدفون شده اند. با این سیم پیچ می توانید مناطق بزرگ تری را پوشش داده و اهداف عمیق تری را شناسایی کنید. کویل جستجوی عمیق با نادیده گرفتن زباله های فلزی کوچک مانند زبانه های کششی و میخ ها، استفاده آسان و عملی را ارائه می دهد. این سیم پیچ شما را قادر می سازد حتی در شرایط زمینی با مواد معدنی بسیار عالی به نتایج عالی برسید.

تمایز کامل فلز چیزی است که این سیم پیچ را از سایر کویل های جستجوی بزرگ متفاوت می کند. فلزات را در چهار گروه طلا، غیرآهنی، آهنی و فولاد متمایز می کند. این سیستم می تواند مقدار درصد دو فلز را که در مجاورت یکدیگر قرار دارند ارائه دهد. درست مانند فلزات، شما همچنین می توانید حفره ها را به راحتی با کویل جستجوی عمیق تشخیص دهید. لذت تشخیص بصری اهداف را با ویژگی منحصر به فرد سه بعدی تجربه کنید. با این دستگاه می‌توانید غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها و پناهگاه‌هایی را که دیگر آشکارسازها نمی‌توانند پیدا کنند، پیدا کنید.

.

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا 09197977577-09197977377

بررسی فلزیاب ژئوهانتر نوکتا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

قابلیت تفکیک دقیق فلزات و تشخیص عمق

دستگاه فلزیاب Jeohunter دارای سیستم سه بعدی برای جستجوهای عمیق و یک سیستم LED بسیار کاربردی برای بازیابی کم عمق است. با سیستم LED، می توانید به طور موثر در مناطقی که نمی توانید از سیم پیچ های جستجوی عمیق یا عمومی استفاده کنید، جستجو کنید. از سیم پیچ جستجوی کوچک برای جستجوی مناطقی مانند دیوارها و تپه ها و برای یافتن سکه ها و اهداف کم عمق استفاده کنید.

این سیستم همچنین دارای تفکیک فلز است که بزرگترین دستیار شما در جستجوهای شما خواهد بود. صفحه نمایش LED به راحتی روی دسته جوی استیک قطب کویل جستجوی کوچک قرار دارد. سیگنال های حفره ای را در سمت چپ صفحه نمایش LED و سیگنال های فلزی را در سمت راست مشاهده خواهید کرد. به غیر از LED ها، دو رنگ مختلف به کاربر اجازه می دهد تا اهداف را به راحتی در انواع محیط ها تشخیص دهد. این سیستم الکترونیکی سریع و کاربردی، تبعیض غیرآهنی، آهنی و فولادی را ارائه می دهد. این سیستم موثرترین انتخاب برای مکان یابی اشیاء پنهان بسیار عمیق و اهداف کم عمق است.

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا