لوگو آسیا مدرن

پین پوینتر Power Gaurd PG-900

پین پوینتر 900 09197977377

پین پوینتر Power Gaurd PG-900

پین پوینتر Power Gaurd PG-900 پاور گارد یک فلزیاب دستی حرفه ای می باشد، نام دیگر آن پین پوینتر یا فلزیاب راکتی است. این فلزیاب قوی، کاربرد بسیار بالایی در موارد امنیتی دارد، فلزیاب پاور گارد قابلیت تشخیص فلزات را در فواصل کم اما با دقت و حساسیتی بسیار بالا دارد.

 

 پین پوینتر 900 09197977377

پین پوینتر 900
09197977377 خرید فلزیاب در شرکت آسیا مدرن

 

فلزیاب پاور گارد

دستگاه فلزیاب راکتی دستی نام دیگر همان پین پوینتر است، این فلزیاب بوقی یک دیوایس قابل حمل و سبک است، که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص خود را دارد. شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت، نوک این دستگاه قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد.

سپس پس از تشخیص فلز دستگاه به صدا در میاید و آلارم خود را همراه با لرزش دارند. در حالت کلی، این فلزیاب دستی کوچک برای تشخیص اجسام فلزی نزدیک و با میدان محدود است، در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود. به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه آن توسط یک فلزیاب این اتفاق رخ می دهد.

 

نحوه کارکرد پین پوینتر Power Gaurd PG-900 پاور گارد

درست است که پین پوینتر Power Gaurd PG-900 پاور گارد یک فلزیاب پوینتر به شما می رود، اما با پین پوینتر های نقطه زن دیگر تفاوت هایی دارد. از جمله تقاوت های شاخص این فلزیاب با دیگر دستگاه ها می توان به کاربرد های آن اشاره نمود. نحوه کار با فلزیاب پین پوینتر پاور گارد به این صورت است که دسته آن را گرفته و به صورت عمودی در جهت جستجوی فلزات، بر روی جسم مورد نظر حرکت می دهیم.

نکته مهم این است که فلزیاب نباید با سطح جسم مورد کاوش تماس داشته باشد. صرفا احتیاج است که با اعمال فاصله ۱۰ سانتی، در نزدیکی آن قرار بگیرد. بسامد های ساطع از دستگاه، به فلزات می رسند و آن ها را به محض سنس، تشخیص می دهند.

فلزیاب پس از تشخیص فلز هدف، از طریق هشدار صوتی شما را آگاه می کند. این طلایاب قابلیت تشخیص فلزات در زیر لایه های لباس، خاک و دیواره را نیز دارد. این دستگاه قادر به تشخیص فلزاتی مانند طلا، مفرغ، مس، نقره در مقادیر بسیار کوچک می باشد.

 پین پوینتر 900 09197977377

پین پوینتر 900
09197977377 خرید فلزیاب در شرکت آسیا مدرن

 

کاربرد های پین پوینتر Power Gaurd PG-900 پاور گارد

ویژگی اصلی این پین پوینتر شامل تشخیص فلزات در فواصل کم و مقادیر کوچک می باشد. این فلزیاب پیشرفته بیشتر در موارد امنیتی جهت شناسایی هر گونه شئ فلزی به کار می رود. از جمله موقعیت های کاربردی این دستگاه ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد در عملیات های نظامی
  2. کارایی در مراکز امنیتی و پلیسی
  3. بازرسی بدنی در گیت های ورودی فرودگاه
  4. شناسایی شئ فلزی در سالن های امتحانات و آزمون های مهم
 پین پوینتر 900 09197977377

پین پوینتر 900
09197977377 خرید فلزیاب در شرکت آسیا مدرن

 

مزایا و معایب پین پوینتر

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن، آسانی در حمل و نقل، تشخیص مکان دقیق فلز، ارزان بودن و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد. این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه است، که آن را بین کاوشگران محبوب کرده و خاص شمرده است.

اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر، عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد. در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کند.

یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگری نیز برای رسیدن به هدف خود احتیاج پیدا کنید، این فلزیاب نتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا