لوگو آسیا مدرن

نکات مهم درباره فلزیاب ها

نکات مهم درباره فلزیاب ها 09197977577-09197977377

نکات مهم درباره فلزیاب ها

امروزه برخلاف گذشته، از فلزیاب ها در زمینه های متعددی استفاده می‌شود. از کاربرد های پزشکی تا یافتن گنجینه و اهداف ارزشمند. اما این دستگاه از کجا آمد؟ برای چه ساخته شد و امروز چگونه می‌تواند ما را به هدف برساند؟ در ادامه مقاله علاوه بر بررسی تاریخچه دستگاه فلزیاب، به بیان ویژگی ها و نکاتی درباره فلزیاب ها می‌پردازیم که نکات مفیدی محسوب می‌شوند.

فلزیاب چیست و چگونه به وجود آمد؟

دستگاه فلزیاب ابزاری است که وجود فلز در نزدیکی آن را تشخیص می دهد. این دستگاه شامل یک جعبه کنترل و یک شفت قابل تنظیم است که یک سیم پیچ را در خود جای می دهد که می تواند شکل و اندازه آن متفاوت باشد. اگر سیم پیچ به یک تکه فلز نزدیک شود، جعبه کنترل حضور خود را با تغییر صدا، چراغ چشمک زن و یا با حرکت سوزن روی نشانگر ثبت می کند. معمولا دستگاه مقداری از فاصله را نشان می دهد. هرچه فلز نزدیکتر باشد، دستگاه صدای بیشتری تولید می‌کند.

نکات مهم درباره فلزیاب ها 09197977577-09197977377

نکات مهم درباره فلزیاب ها شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

تاریخچه جامع فلزیابی

در سال 1841 پروفسور هاینریش ویلهلم داو اختراعی را منتشر کرد که آن را “القای دیفرانسیل” نامید. این یک تراز القایی 4 سیم پیچ بود. با 2 لوله شیشه ای که هر کدام دارای 2 سیم برقی مسی عایق بندی شده بودند که دور آنها پیچیده شده بود. خازن های ولتاژ بالا از طریق 2 سیم پیچ اولیه تخلیه شدند. این افزایش جریان باعث ایجاد ولتاژ در سیم پیچ های ثانویه می شود. هنگامی که سیم پیچ های ثانویه در مقابل سیم پیچ شدند، ولتاژهای القایی با تایید پروفسوری که انتهای سیم پیچ های ثانویه را نگه داشته بود، لغو شدند. هنگامی که یک قطعه فلز در داخل یک لوله شیشه ای قرار داده شد. پروفسور شوک دریافت کرد. این اولین فلزیاب القایی مغناطیسی و اولین فلزیاب القای پالس بود.

ژوئیه 1881 الکساندر گراهام بل در ابتدا. از تعادل القایی 4 سیم پیچ برای پیدا کردن گلوله ای که در قفسه سینه رئیس جمهور آمریکا جیمز گارفیلد فرو رفته بود استفاده کرد. پس از آزمایش های زیاد، بهترین برد تشخیص گلوله که او به دست آورد تنها 2 اینچ بود. او سپس از کشف قبلی خود استفاده کرد، تعادل القایی 2 سیم پیچ تا حدی همپوشانی، و دامنه تشخیص به 5 اینچ افزایش یافت. اما تلاش همچنان ناموفق بود. زیرا تخت فنری فلزی گارفیلد روی آن دراز کشیده بود، آشکارساز را گیج کرد. تعادل القایی 2 سیم پیچ بل در ادامه به سیم پیچ محبوب دوتایی D تبدیل می شود.

توسعه فلزیاب ها

توسعه مدرن فلزیاب در دهه 1920 آغاز شد. گرهارد فیشر یک سیستم جهت یاب رادیویی ایجاد کرده بود که قرار بود برای ناوبری دقیق استفاده شود. این سیستم بسیار خوب کار کرد، اما فیشر متوجه شد که ناهنجاری‌هایی در مناطقی وجود دارد که زمین سنگ‌دار است. او استدلال کرد که اگر یک پرتو رادیویی می تواند توسط فلز منحرف شود، می توان ماشینی طراحی کرد که فلز را با استفاده از یک سیم پیچ جستجو که در فرکانس رادیویی تشدید می کند، تشخیص دهد. در سال 1925 او برای اولین اختراع برای فلزیاب الکترونیکی درخواست داد و به او اعطا شد. در طول زمان های طولانی، دستگاه های فلزیاب برای کاربرد های مختلف طراحی و پی در پی اصلاح و بهتر می‌شدند تا اینکه حالا به شکل امروزی خود رسیدند.

نکات مهم درباره فلزیاب ها 09197977577-09197977377

نکات مهم درباره فلزیاب ها شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

نکات ضروری هنگام کار با فلزیاب ها

هر فلزیاب می خواهد در شکار و یافتن گنج ها بهتر و بهتر شود . البته آن‌ها این کار را از طریق تجربه انجام می‌دهند – هر چه بیشتر شکار کنید، بیشتر پیدا می‌کنید و در آن بهتر می‌شوید. اما، شما همچنین می توانید از تجربیات دیگران چیزهای زیادی بیاموزید تا اطلاعات بیشتری و زودتر در دسترس داشته باشید. لیست زیر شامل نکاتی است که ممکن است در نظر نگرفته باشید و ممکن است به شما کمک کند زودتر تشخیص دهید.

سیگنال های مشکوک را رها نکنید

حفاری سیگنال‌هایی که دلگرم‌کننده به نظر نمی‌رسند یا فکر نمی‌کنید نشان‌دهنده چیز ارزشمندی هستند، می‌تواند ارزش وقت شما را داشته باشد. گاهی اوقات آن اهداف مبهم چیز بزرگی هستند، بنابراین اگر وقت دارید، آنها را حفر کنید. اگر هیچ چیز ارزشمندی به نظر نمی رسد، حداقل برای یک سفر شکار برگشتی پربارتر، زباله های سطحی را پاک می کنید.

باتری های اضافی با خود ببرید

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک سفر شکار را به دلیل تمام شدن باتری کوتاه کنید. همیشه مجموعه ای اضافی از باتری های جدید را با خود حمل کنید. باتری هایی که در تجهیزات خود دارید به مرور زمان تمام می شود.

برای یافتن موارد بیشتر اسکن و دوباره حفاری کنید

فقط به این دلیل که وقتی حفاری می کنید یک هدف پیدا می کنید متوقف نشوید. چند دقیقه بیشتر وقت بگذارید و کمی عمیق‌تر حفاری کنید و از نقطه‌نظر خود استفاده کنید تا ببینید چیز دیگری در آنجا وجود دارد یا خیر. این نکته مخصوصا زمانی مفید است که سکه‌هایی را پیدا کنید – جایی که یک سکه وجود دارد، اغلب بیشتر است.

 

 

نکات مهم درباره فلزیاب ها 09197977577-09197977377

نکات مهم درباره فلزیاب ها شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

شکار پس از باران

دفعه بعد که کمی باران می‌بارید، سعی کنید در حالی که زمین هنوز خیس است بیرون بروید و جستجو کنید. این از دو طریق به آشکارسازها کمک می کند. اول، حفاری در خاک مرطوب بسیار آسان تر از خاک سخت و خشک است. و دوم، زمین مرطوب رسانایی بهتری را فراهم می کند.

تمرین کنید

آشکارساز خود را برای یک چرخش آزمایشی در حیاط خلوت خود ببرید – بیش از یک یا دو بار. می توانید اقلام فلزی مانند سکه، جواهرات و سایر اشیاء فلزی را روی زمین قرار دهید و سپس ردیاب خود را روی آنها بچرخانید تا احساسی نسبت به دستگاه داشته باشید. همچنین می‌توانید اقلام را در اعماق مختلف دفن کنید تا بتوانید به تنظیمات عمق و صدای هشدار هر چه دورتر زیرزمینی است عادت کنید.

برای آشنایی با بهترین فلزیاب ها و دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد دستگاه ها در ادامه. لینک هایی در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم تا با مطالعه آن ها ابهامات شما درباره فلزیاب ها برطرف شود. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید فلزیاب می‌توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

فلزیاب چیست؟

انواع فلزیاب

آشنایی با بهترین فلزیاب ها

فلزیاب مناسب افراد مبتدی

ردیاب و شعاع زن چیست؟

بهترین فلزیاب های تصویری

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا