لوگو آسیا مدرن

نقطه زن ویاگلد

نقطه زن ویاگلد

نقطه زن ویاگلد

این دستگاه نقطه زن عمیق ترین گنج و گنجینه های مدفون، طلا، نقره، برنز، فلزات نوع برنز، مجسمه ها، شمش ها، سکه های باستانی، گنج های عمیق دفن شده و مقبره ها و تونل های زیرزمینی بدون کاهش عمق در سنگ و خاک ضمانت یافتن ۲٫۵ متر با سانتی متر وجود دارد. نقطه زن Via Gold به لطف ویژگی گرافیکی زنده دوبعدی و نرم افزار و طراحی ویژه بر روی صفحه نمایش مقادیر عددی، قادر است بین اشیاء و گنجینه های طلا با شفافیت ۷۰ درصد تضمین شده تمایز قائل شود.

بهترین دستگاه شعاع زن طلا می تواند فلزات بی ارزش را تا ۷۰ درصد تشخیص دهد. نقطه زن Via Gold گزینه ای را ارائه میدهد که تنظیمات صدا، نور را مطابق با شرایط میدانی که می خواهید در صفحه رنگی خود تنظیم کنید. با قیمت فوق العاده نقطه زن Via Gold طراحی شده به صورت ۲ فناوری مختلف، که امکان استفاده از آن را در ۲ سیستم مختلف به شما می دهد. از انواع دستگاه طلایاب نقطه زن میتوان به نقطه زن Via Gold اشاره نمود.

 

 

 

نقطه زن ویاگلد

نقطه زن ویاگلد
خرید و فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

 

 

برخی از امکانات نقطه زن ویا گلد :

ZB FILTER : دستگاه جستجوی گنج طلا با خاموش کردن فلزات بی ارزش از گزینه ZB FILTER در حین جستجو در مقادیر عددی در حالت جستجوی سریع، تنها ۶۰% اشیاء گرانبها و طلا را جستجو می کند.

HOTROCK : مقادیر عددی را از گزینه HOTROCK در حالت جستجوی سریع عددی افزایش می‌دهد و فرصت جستجو در مکان‌های تاریخی را فراهم می‌کند.

THRESHOLD : هنگام جستجوی گنجینه های عمیق با ردیاب Via Gold، این امکان را برای تنظیم صدای THRESHOLD در صورت تمایل در حالت جستجوی سریع فراهم می کند.

SENSITIVITY : امکان یافتن اشیاء و مجسمه های طلایی تاریخی عمیق تر در محیط های باستان شناسی

TURBO Depth : عمق دستگاه را تا ۳۰ درصد برای یافتن گنجینه های عمیق تر افزایش می دهد. فلزات آهنی را در حالت جستجوی سریع معرفی می کند و این امکان را ارائه میدهد که فقط ۶۰٪ فلزات گرانبها را بدون دیدن فلزات بی ارزش جستجو کنید.

 

 

 

Via gold قیمت

نقطه زن ویاگلد گزینه های جستجو برای انواع خاک معدنی با سیستم اتوماتیک ارائه می دهد. که یک حالت جستجوی آهسته است نقطه زن ویاگلد امکان کار با عملکرد بالا را به خصوص در جستجوی تک سکه ای ارائه می دهد. در حالت جستجوی سریع، جستجوها در ویژگی جستجوی عمیق نیز انجام می شود. جدا از قیمت ارزان و استفاده آسان، دستگاه جستجوی طلایی Via می تواند به لطف ویژگی POINT در جستجوی سریع، به صورت متمرکز کاوش کند. Via gold قیمت مناسبی نسبت به دیگر نقطه زن های موجود در بازار ایران دارد، که همین ویژگی باعث شده است که فروش خوبی دارد و نیز بسیار پرطرفدار می باشد.

 

 

 

نقطه زن ویاگلد

نقطه زن ویاگلد
خرید و فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

 

 

برخی از مشخصات فلزیاب Via Gold عبارت اند از :

  • وزن: ۱۸۵۰ گرم
  • هدر ۲۶×۳۲ قطر ۱۴ کیلوهرتز
  • سیم پیچ جستجوی عمیق با قطر ۳۶×۴۱ ۷Khz
  • ۷ گزینه زبان مختلف
  • دارای قابلیت گرافیک دو بعدی
  • نوع استفاده Hand Held
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای باتری قابل شارژ
  • سیم پیچ کارخانه ای با قطر ۲۶×۳۲ ۱۴ کیلوهرتز
  • دارای سیم پیچ جستجوی عمیق ۷ کیلوهرتز با قطر ۳۶×۴۱

 

بررسی قیمت فلزیاب انتنی

برای موفقیت در کاوش علاوه بر دانش و تجربه کافی باید یک فلزیاب حرفه ای و کارآمد داشته باشید. بازار  پر از انواع فلزیاب ها می باشد که توسط کمپانی های مختلفی تولید شده است. اما هر فلزیابی که در بازار وجود دارد مناسب کار نیست. در خرید فلزیاب باید نکات زیادی را رعایت کرد تا بتوان فلزیابی ایده ال برای خود خریداری کنید. همچنین برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

 

 

نقطه زن ویاگلد

نقطه زن ویاگلد
خرید و فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

 

حالت های جستجو

در حالی که فلزیاب Via Gold این فرصت را برای کار با عملکرد بالا به ویژه در جستجوهای تک سکه در حالت جستجوی سریع فراهم می کند، جستجو در ویژگی جستجوی عمیق نیز انجام می شود. علاوه بر قیمت و استفاده آسان از دستگاه جستجوی طلایی Via Gold، به لطف ویژگی POINT خود می تواند در جستجوی سریع تمرکز مرکزی داشته باشد. دستگاه با خاموش کردن فلزات بی ارزش از گزینه ZB FILTER در حالی که جستجو در مقادیر عددی را در حالت جستجوی سریع انجام می دهد . گزینه جستجوی تنها 60% اشیاء گرانبها و طلا را ارائه می دهد.

 

 

 

 

مشخصات دیگر فلزیاب Via Gold :

گرافیکی زنده دوبعدی

ردیاب Via Gold به لطف ویژگی گرافیکی زنده دوبعدی و نرم افزار و طراحی ویژه بر روی صفحه نمایش ارزش عددی، قادر است به وضوح بین اشیاء و گنجینه های طلا با نرخ 70% تضمینی تفکیک کند. از طریق آشکارساز طلا می‌تواند فلزات بی‌ارزش را به میزان 70 درصد تشخیص دهد.

دارای 2 تکنولوژی بینظیر

طلایاب Via Gold با توجه به قیمت فوق العاده ای که دارد و به صورت 2 تکنولوژی مختلف طراحی شده است . امکان استفاده از آن را در 2 سیستم مختلف به شما میدهد. فلزیاب Via Gold گزینه های کاری را برای انواع خاک های معدنی با سیستم اتوماتیک به جز قیمت رقابتی آن حفظ می کند. گنج یاب ویا گلد قادر است . گنج ها و گنج های مدفون در سنگ را در حالت جستجوی گرافیکی زنده دو بعدی که یک حالت جستجوی آهسته است پیدا کند.  و می تواند طلا، نقره، مس، برنز و فلزات بی ارزش را به میزان 70 درصد از طریق اسکرین شات های طلایی تشخیص دهد.

 

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا