لوگو آسیا مدرن

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین 09197977577-09197977377

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین

اساس کار طلایاب ها میدان مغناطیس ساطع شده از طلا می باشد. در این مقاله درباره میدان مغناطیسی طلا زیر زمین اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم پس با ما همراه باشید. فلزیاب ها مصارف مختلفی دارند؛ در برخی نقاط دنیا از آنها برای کشف سلاح و مین های استتار شده استفاده می شود و در جایی دیگر برای کشف فلزات گرانبها استفاده می کنند.

 

 

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین 09197977577-09197977377

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

فلزیاب مغناطیس و فرکانسی علائم وجود طلا زیر خاک

شاید برایتان سوال باشد که از کجا بفهمیم زمین گنج دارد؟ علائم وجود طلا در زیر خاک در یابنده مغناطیسی با یابنده فرکانسی در تشخیص یکی نیست و عامل اصلی آن نوع تشخیص مدار در بازتاب جداسازی مغناطیس یا فرکانس است. دستگاه های مغناطیسی بازتاب جریان میدان های مغناطیسی یا با بار الکتریکی منفی را بهتر تشخیص می دهند. مانند آهن و فلزاتی که یونیزه یا پوسیده یا میدان پذیر می شوند و مدار یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب در نوع فرکانسی است.

 

دستگاه های فلزیاب چطور از الکترومغناطیس استفاده می کنند؟

دستگاه های فلزیاب انواع مختلفی دارند و در نتیجه هرکدام به نحوی کار می کنند، اما در این مطلب قصد داریم طرز کار یکی از ساده ترین آنها را با شما در میان بگذاریم. وقتی الکتریسیته درون این کوئل جریان پیدا می کند یک میدان مغناطیسی حول آن ایجاد می شود.

زمانی که دستگاه را روی زمین حرکت می دهید باعث می شوید که میدان مغناطیسی مجاور به آن نیز حرکت کند. بنابراین اگر دستگاه را حول یک جسم فلزی تکان دهید میدان مغناطیسی در حال حرکت، اتم های داخل فلز را جابجا می کند. بر نحوه حرکت الکترون ها (ذرات ریزی که حول هسته اتم ها می گردند) اثر می گذارند.

حال اگر میدان مغناطیسی در یک فلز تغییر کند طبق قاعده مکس ول باید شاهد تغییر جریان الکتریکی درون آن نیز باشیم؛ به بیان دیگر فلزیاب نوعی فعالیت الکتریکی را درون فلز ایجاد می کند. اما مکس ول یک فرمول جالب دیگر هم دارد: اگر الکتریسیته درون یک قطعه فلزی حرکت کند. مقداری نیروی مغناطیسی تولید می کند.

 

 

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین 09197977577-09197977377

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

فلزیاب فرکانسی تفکیک فلزات مجزا فرکانس مغناطیس

تفکیک در یابنده ها DISCRIMINATION DETECTORS در جریان تشخیص طبق اصول مدار طراحی شده انجام شدنی است. تفکیک در یابنده های فرکانسی با یابنده مغناطیسی در جداسازی کاملاً متفاوت است. یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب در نوع فرکانسی که از دسته تفکیک دار می باشد.

البته می تواند همان هدف را که در عدد وی دی ای VDI تعیین گردیده است. تفکیک می نماید و یابنده تفکیک دار فرکانسی با وجود تنظیمات ادیت EDIT که تعیین عدد وی دی ای VDI مختص همان هدف با جداسازی در تفکیک به صورت مجزا است.

همچنین می تواند بر روی هدف تعیین شده یا طلا GOLD پاسخ دهد. در تعیین عدد وی دی ای VDI میتوان همه دسته منابع و فلزات و مواد معدنی را نیز تفکیک نموده است. با تعیین و تغییر تنظیمات ترشهولد THRESHOLD سطح و حجم میتوان طلا یا دیگر فلزات را در شرایط متفاوت مشخص نموده است.

هر نوع فلز مورد نظر یا هدف یا نقره و طلا را از دیگر منابع به صورت مجزا تفکیک نمود. این شرایط از اصول خاصیت فرکانس در انتشار و بازتاب است و طراح مدار باید بهترین کیفیت به نسبت انواع تنظیمات به کار ببرد. تا کارایی مطلوبتری برای حذف تراک ها TRACKS یا منابع Materials ایجاد کننده خطا ERROR برای اپراتور یا کاربر فراهم گردد.

 

 

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین 09197977577-09197977377

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

خاصیت مغناطیسی طلا

هیچ زمانی خاصیت مغناطیسی در طلا ایجاد نمی گردد و طلا یک فلز کاملاً غیر مغناطیس است. که در هیچ شرایطی مغناطیسی نمی شود، که خاصیت مغناطیسی طلا را بتوان با یابنده مغناطیسی و فلزیاب مغناطیسی ایجاد کرد. مانند فلزیاب پالسی یا فلزیاب وی ال اف یا فلزیاب تی ار و فانکشن ژنراتور یا سیستم با موج مغناطیسی یا ردیاب مغناطیسی در عمق تشخیص داده است.

مغناطیس طلا را اندازه گیری نمود میدان طلا به مغناطیس و میدان مغناطیس و هر نوع بار الکتریکی منفی واکنش فضای میدانی مخالف می دهد. یک دلیل مغناطیسی نشدن طلا همین جریان میدان مثبت طلا در حرکت الکترواستاتیک است. طلا هزاران سال هم در روی زمین یا زیر زمین بماند خاصیت مغناطیسی بخود نمی گیرد. همیشه ضد مغناطیس است و مغناطیس طلا آنقدر پایین است که در حالت پارا مغناطیس قرار دارد.

 

فرکانس طلا در زیر خاک چند است؟

در پاسخ به این سوال که فرکانس طلا در زیر خاک چند است؟ باید گفت به شدت وابسته به خواص الکترومغناطیسی آن است و بسته به شرایط زمین شناسی و محیطی متفاوت است. در صورتی که غلظت طلا در خاک بیشتر باشد، فرکانس آن بیشتر خواهد بود و برعکس اما به طور میانگین چیزی حدود 400 تا 450 مگاهرتز در نظر گرفته می شود. شما کاربران گرامی و عزیز می توانید برای اطلاع بیشتر از لیست فرکانس فلزات این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

به طور کلی، فرکانس‌های مورد استفاده در اکتشافات زمین شناسی و جستجوی طلا از چند هرتز تا چند کیلوهرتز متغیر است. در این محدوده فرکانس‌ها، فرکانس‌های پایین‌تر برای عمق‌های بیشتر و فرکانس‌های بالاتر برای عمق‌های کمتر مناسب هستند. به علاوه، برای شناسایی طلا در زیر خاک از روش‌های مختلفی مانند مگنتومتری، روش‌های الکترومغناطیسی و روش‌های راداری استفاده می‌شود، که هرکدام دارای محدودیت‌ها و مزایا و معایب خود هستند. بنابراین برای تعیین دقیق فرکانس طلا در زیر خاک، باید به شرایط زمین شناسی و نوع روش اکتشافی مورد استفاده توجه کرد.

 

 

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین 09197977577-09197977377

میدان مغناطیسی طلا زیر زمین شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

روش های شناسایی طلا در زیر خاک

برای شناسایی طلا در زیر خاک از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود، که در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌شود:

  1. روش‌های مغناطیسی: در این روش‌ها، از مگنتومترها برای شناسایی خاک‌های حاوی ذرات فلزی مانند طلا و استفاده می‌شود. این روش‌ها بر اساس تغییرات میدان مغناطیسی در خاک‌های حاوی فلز کار می‌کنند.
  2. روش‌های الکتریکی: در این روش‌ها، از روش‌های الکتریکی برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، جریان الکتریکی از روی خاک عبور می‌کند و از تغییرات مقاومت الکتریکی در خاک‌های حاوی فلز کمک می‌گیرد.
  3. روش‌های راداری: در این روش‌ها، از امواج رادار برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، امواج رادار از روی خاک عبور می‌کنند و از بازتاب آن‌ها برای تشخیص محل مخفی شدن ذرات فلزی استفاده می‌شود.
  4. روش‌های مغناطیسی-الکتریکی: این روش‌ها شامل ترکیب روش‌های مغناطیسی و الکتریکی هستند و برای شناسایی خاک‌های حاوی ذرات فلزی استفاده می‌شود.
  5. روش‌های لیزری: در این روش‌ها، از امواج لیزر برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، لیزر از روی خاک عبور می‌کند و از بازتاب آن‌ها برای تشخیص محل مخفی شدن ذرات فلزی استفاده می‌شود.
  6. روش‌های نوری: در این روش‌ها، از امواج نوری برای شناسایی طلا استفاده می‌شود. در این روش‌ها، نور از روی خاک عبور می‌کند و از بازتاب آن‌ها برای تشخیص محل مخفی شدن ذرات فلزی استفاده می‌شود.

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا