لوگو آسیا مدرن

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ 09197977577-09197977377

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟

دستگاه‌های نقطه زن برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورداستفاده قرار می‌گیرند. فلزیاب‌های نقطه زن یکی از حیاتی‌ترین سیستم‌های برای کشف گنج و دفینه بشمار می‌روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند. یابنده نقطه زن یا فلزیاب نقطه زن سیستم آشکارساز میدان فلزات است که محدوده مرکز هدف اصلی یا طلا و نقره و فلز مورد نظر را بخوبی مشخص می‌نماید.

نقطه‌ زن به معنی یک نقطه دقیق در زمین است که بر اساس تغییرات نیروی میدان الکترومغناطیسی که توسط موجودیت زیر زمینی ایجاد می‌شود، مشخص می‌شود. با توجه به قابلیت‌های دستگاه گنج‌یاب نقطه‌زن، معمولا برای کشف گنج و محفوظات باستانی به کار می‌رود. اما ممکن است در برخی موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد، مانند کشف لوله‌های زیرزمینی یا سایر مواردی که به دنبال یافتن موارد خاص زیرزمینی هستیم.

 

 

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ 09197977577-09197977377

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ شرک آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

انواع فلزیاب های نقطه زن

دستگاه های فلزیاب نقطه زن در انواع مختلفی تولید می‌شوند که کاربرد ها و عملکرد نسبتا متفاوتی نیز دارند. در ادامه این مقاله به بررسی انواع فلزیاب های نقطه زن و معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

فلزیاب های پین پوینتر

پین پوینتر ها یک نوع فلزیاب دستی با حساسیت و دقت بسیار بالا هستند که به عنوان یک فلزیاب مکمل در هنگام کاوش است مورد استفاده قرار می گیرند. pinpointer ها برای کشف نقطه دقیق تکه های طلا ، سکه در سطح 10 الی 15 سانتی متری زمین کاربرد دارند. البته این ابزار ها کاربرد چندانی در کشف گنج و دفینه ندارند.

دستگاه‌های نقطه زن VLF

دستگاه های VLF معمولا دارای عمق کاوش حداکثر 1.5 تا 2 متر هستند و از حساسیت و دقت مطلوبی تا این عمق برخوردار هستند. اگر قصد نقطه زنی تا عمق 1 الی 1.5 را دارید ، استفاده از این سیستم ها پیشنهاد می شود. اکثر فلزیاب های خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند.

نقطه زن های پالسی

دستگاه های نقطه زن پالسی پر کاربردترین سیستم ها در بازار داخلی برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند که دلیل این همه استقبال از این نوع سیستم ها ، عمق کاوش بالا در کنار ثبات و دقت عالی می باشد. دستگاه نقطه زن پالسی معمولا دارای سه نوع لوپ (بستگی به مدل دستگاه) هستند که شامل لوپ 25، لوپ 55 و کابل یک در یک است. با استفاده از هر یک از این کویل ها می توانید عمق مشخصی را کاوش کنید، معمولا فلزیاب های پالسی برای اهداف بزرگ و عمق بالا طراحی شده اند و عملکرد عالی دارند.

 

 

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ 09197977577-09197977377

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ شرک آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

ویژگی فلزیاب نقطه زن خوب

دستگاه گنج‌ یاب نقطه‌ زن خوب باید دارای ویژگی‌هایی باشد که به کاربر امکان شناسایی دقیق و سریعی از موارد زیرزمینی را بدهد. برخی از ویژگی‌های یک دستگاه گنج‌یاب نقطه‌زن خوب عبارتند از:

  1. قابلیت تنظیم حساسیت: دستگاه باید دارای قابلیت تنظیم حساسیت باشد تا کاربر بتواند بهترین تنظیمات را برای شناسایی موارد زیرزمینی در محیط مورد نظر انجام دهد.
  2. قابلیت تشخیص اشیاء فلزی و غیرفلزی: دستگاه باید قادر به تشخیص و شناسایی موارد فلزی و غیرفلزی باشد. برخی از دستگاه‌های گنج‌یاب نقطه‌زن تنها قابلیت شناسایی اشیاء فلزی را دارند، در حالی که دیگری می‌توانند اشیاء غیرفلزی را نیز تشخیص دهند.
  3. عملکرد در شرایط مختلف: دستگاه باید قابلیت عملکرد در شرایط مختلفی مانند زمین‌های مرطوب، شرایط آب و هوایی متفاوت و غیره را داشته باشد.
  4. دقت شناسایی: دستگاه باید دقیق بوده و بتواند موارد زیرزمینی را با دقت بالا شناسایی کند.
  5. سهولت استفاده: دستگاه باید ساده و آسان در استفاده باشد و دارای رابط کاربری کارآمدی باشد.
  6. عملکرد باتری: دستگاه باید دارای عمر باتری طولانی باشد تا کاربر بتواند به صورت مداوم از آن استفاده کند.
  7. قابلیت حمل و نقل: دستگاه باید قابلیت حمل و نقل آسان داشته باشد تا کاربر بتواند آن را به راحتی به محیط‌های مختلف منتقل کند.
  8. قابلیت انتخاب بین بیشترین عمق و دقت بالا: دستگاه باید قابلیت انتخاب بین بیشترین عمق و دقت بالا را داشته باشد تا کاربر بتواند بر اساس نیاز خود انتخاب کند کدامیک از این ویژگی‌ها برایش مهمتر است.

 

 

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ 09197977577-09197977377

فلزیاب نقطه زن چگونه کار می‌کند؟ شرک آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

بهترین فلزیاب های نقطه زن کدامند؟

فلزیاب لورنز زد2:   فلزیاب لورنز زد2 یکی از بهترین فلزیاب های پالسی جهان است که قدرت شناسایی انواع فلزات و تفکیک دقیق آن‌ها را دارا می‌باشد و لوپ های این دستگاه ضد آب بوده و تا عمق 3 متر زیر زمین را با دقت کاوش می‌کنند.

دستگاه GPZ 7000: دستگاه گنج یاب GPZ 7000 به روزترین سیستم ساخته شده توسط شرکت MINELAB استرالیا است که نسخه بروز سری قبلی خود یعنی GPX 5000 می‌باشد و قادر است تا عمق 2 متر نفوذ کرده و فلزات بی ارزش و با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. قابلیت حذف ذرات بالای این دستگاه آن را به یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن در جهان تبدیل کرده است.

طلایاب مورگان 5000: فلزیاب مورگان 5000 یک دستگاه قدرتمند و پیشرفته برای تشخیص فلزات در سطح زمین است. این دستگاه با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد، مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های برجسته فلزیاب مورگان 5000، قابلیت تشخیص فلزات در عمق بالاست.

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا