لوگو آسیا مدرن

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک 09197977577-09197977377

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک

دستگاه های فلزیاب دستگاه هایی هستند که در جهت یافتن اهداف فلزی و سایر اجسام مدفون در زمین، دیوار، تونل ها. راهرو های مخفی و گنجینه ها بسته به تکنولوژی هایی که به آن مجهز شده اند به کار گرفته می‌شوند. پیش از خرید فلزیاب باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی فلزیاب هایی با قدرت تفکیک اهداف و معیارهای خرید یک فلزیاب مناسب بپردازیم.

 

 

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک 09197977577-09197977377

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

قابلیت تفکیک در فلزیاب چیست؟

در بازار انواع مختلفی از دستگاه های فلزیاب وجود دارند که برای تامین نیازهای متفاوت طراحی و ساخته شده‌اند. کمپانی های متفاوت دستگاه های مختلفی را ارائه می دهند که عملکرد متفاوتی نیز خواهند داشت. یکی از ویژگی هایی که برخی از فلزیاب ها از آن بهره می‌برند قابلیت تفکیک اهداف است. یه این معنی که با شناسایی هدف می‌توانید به نوع و جنس آن نیز پی ببرید. این دستگاه ها در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرند که عملکرد حرفه ای تری را ارائه می‌دهند بنابراین کاوش با آن بسیار دقیق تر و بهتر خواهد بود.

پیش از خرید این دسته از فلزیاب ها باید توجه داشته باشید که آیا به چنین قابلیتی نیاز دارید یا خیر. ممکن است شما تنها به دنبال کاوش لوله های فلزی در زمین و دیوار باشید بنابراین این توانایی در دستگاه ها فقط از آپشن های حرفه ای به شمار می‌رود. و ممکن است در محلی که در آن به کاوس پرداخته اید کاربرد زیادی نداشته باشد. بنابراین فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب و خرید فلزیاب کنید.

کدام فلزیاب ها قابلیت تفکیک دارند؟

برخی از فلزیاب ها همچنین قادر به تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش هستند. فلزاتی همچون طلا، نقره، مس، استیل و آلومینیوم در گروه فلزات با ارزش قرار دارند و فلزاتی مانند آهن، چدن، برنز و مفرغ در گروه فلزات بی ارزش قرار گرفته اند. از سال 2002 این نوع تفکیک در برخی از دستگاه های فلزیاب مجهز شده است. و امروزه در بیش از 90% فلزیاب ها این قابلیت وجود دارد.

دستگاه های فول آپشن پروتون

فلزیاب ایمپکت نوکتا

دستگاه طلایاب اینونیو نوکتا

 

 

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک 09197977577-09197977377

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

 

قابلیت تفکیک Just Gold

این نوع تفکیک فلزات در فلزیاب ها روشی جدید می باشد. تفکیک جاست گلد در فلزیاب ها فلز طلا را به عنوان فلز با ارزش شناسایی کرده و دیگر فلزات از جمله مس، آلومینیوم، برنز، آهن و غیره را به عنوان فلزات بی ارزش تلقی می کند. این نوع تفکیک فلزات که جدیدترین نوع تفکیک می باشد نخستین بار توسط شرکت های استرالیایی همچون Minelab اختراع و ابداع شد. و از آنجا که این دستگاه ها آلومینیوم و آهن پوسیده را به عنوان بی ارزش شناسایی می کنند خطای تفکیک به صفر رسیده. و اپراتور قادر به شناسایی تنها طلا می باشد.

هنگام خرید فلزیاب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1- در جستجوی برند نباشيد

فلزياب ها بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هايي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود. در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند.

2- به کارايي دستگاه دقت کنيد

کارايي فلزياب ها دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قرار بگيرد.

3- قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد

در بیشتر دستگاه های فلزیاب فقط کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر را پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشر دهد. قبل از خريد فلزياب به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن، کار کردن با صفحه و حرکت از فروشنده سوال بپرسيد و حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک 09197977577-09197977377

دستگاه فلزیاب با قابلیت تفکیک شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

4- از دوستان خود بپرسيد

فلزیاب وسيله اي نيست که هر کسي درخصوص آن اطلاعاتي داشته باشد. از آنجا که اين دستگاه ها کاربرد خاصي هم دارند، اگر شخصي قصد استفاده يک بار آن را داشته باشيد،می تواند از دوستان يا آشنایان خود قرض کند. به هر حال، قبل از خريد از دوست يا شخصي که با فلزياب ها سروکار دارند، سوالاتي درخصوص اين دستگاه ها و شرکت هاي معتبر سازنده داخلي بپرسيد و حتي توصيه مي شود که با آن ها براي خريد فلزياب به بازار مراجعه کنيد.

5- می توانید دست دوم آن را خریداری کنید

قیمت فلزیاب دست دوم یا کاکرده معمولا نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد . با تفاوت عملکرد قیمت انواع دستگاه طلایاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کارکرده را به شما بدهد.

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا