لوگو آسیا مدرن

خرید فلزیاب فیوژن

خرید فلزیاب فیوژن 09197977577 09197977377

خرید فلزیاب فیوژن

فلزیاب فیوژن Fusion توسط شرکت آلمانی OKMتولید و به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی و

رابط کاربرپسند هستند که کار با آن را آسان کرده است.

همچنین فلزیاب‌ها قابل حمل بوده و برای استفاده در زمین‌ها و مکان‌های مختلف ایده آل هستند.

فلزیاب‌های سری Fusion به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تفکیک خودکار زمین، ثبت داده‌ها و تصویربرداری سه‌بعدی مجهز

شده‌اند.

 

خرید فلزیاب دیجی کالا

 

فلزیاب فیوژن Fusion توسطشرکت آلمانی OKMتولید و به بازار عرضه شده است.

این سری از محصولات شامل سه مدل مختلف یعنی لایت «Light»، پروفشنال «Professional» و پروفشنال

پلاس «Professional Plus» است. فلزیاب‌های سری فیوژن برای انواع مختلف اسکن زیر زمین از جمله گنج‌یابی، کشف

حفره و بررسی‌های باستان شناسی طراحی شده‌اند.

آن‌ها از ترکیبی رادارهای نفوذی زمین و فناوری‌های تشخیص فلز برای ارائه تصاویری با وضوح بالا از سازه‌های زیر زمین استفاده

می‌کنند.

 

خرید فلزیاب فیوژن09197977577 09197977377

خرید و فروش فلزیاب در شرکت اسیا مدرن
خرید فلزیاب فیوژن
09197977577 09197977377

 

فلزیاب فیوژن لایت Fusion Light

  • حالت عملیاتی اسکن مقدماتی زمین: اسکن سه بعدی زمین به جستجوگران گنج اجازه می‌دهد تا گنجینه‌های طلا و همچنین حالت غیرنرمال زیر زمین را شناسایی کنند و داده‌های اسکن را فورا و از طریق برنامه اندرویدی روی تلفن هوشمند تجسم کنند.
  • کشف بعد جدیدی از گنج: فلزیاب فیوژن لایت Fusion Light، گنج‌یاب جمع‌وجور با حمل راحت برای مبتدیان و شکارچیان گنج است. با این دستگاه می‌توانید خیلی سریع به اولین گنج برسید.
  • تشخیص اجسام فلزی با مغناطیس‌سنج: با حالت عملکرد مغناطیس‌سنج، حالت غیرنرمال میدان مغناطیسی بلافاصله روی صفحه نمایش گوشی هوشمند مشاهده می‌شود. گنج‌یاب‌ های باتجربه قبل از اسکن ناحیه مورد نظر با اسکن سه‌بعدی زمین، از مغناطیس سنج استفاده می‌کنند تا میدان اسکن را از اجسام کوچک‌تر نزدیک به سطح پاک کنند.
  • تشخیص حالت غیرنرمال با اسکن سه‌بعدی زمین: حالت عملیات اسکن سه‌بعدی زمین به جستجوگران گنج، جویندگان و باستان‌شناسان کمک می‌ک‌ند تا حفره‌ها و مصنوعات زیرزمین را ردیابی کنند. یافته‌ها و اکتشافات احتمالی را می‌توان از طریق برنامه Fusion Light در تلفن هوشمند اندرویدی نمایش داد و برای تجزیه و تحلیل بیشتر ذخیره کرد. جستجوگران با انتقال داده‌های اسکن به دفترچه یادداشت و تجزیه و تحلیل تصاویر در نرم‌افزار Visualizer 3D Studio، تصویر سه بعدی دقیق‌تری به دست می‌آورند.
  • تجزیه و تحلیل داده‌های اسکن با نرم‌افزار Visualizer 3D Studio: به لطف نرم‌افزار Visualizer 3D Studio، داده‌های اسکن سه‌بعدی زمین را می‌توان به صورت یک گرافیک سه‌بعدی دقیق روی نوت‌بوک نمایش داد. پس از انتقال موفقیت‌آمیز داده‌های اسکن ذخیره شده به رایانه شخصی، کاربران می توانند موقعیت، اندازه و عمق گنجینه‌های بالقوه را با دقت بیشتری تعیین کنند.

 

خرید فلزیاب فیوژن09197977577 09197977377

خرید و فروش فلزیاب در شرکت اسیا مدرن
خرید فلزیاب فیوژن
09197977577 09197977377

 

اسکنر فیوژن پروفشنال Fusion Professional

  • استفاده از اسکن زمین مخصوص فیوژن پروفشنال: پروب (ردیاب) فیوژن پروفشنال در جهت‌ عمودی استفاده می‌شود و حالت‌های عملیاتی اسکن سه بعدی زمین و مغناطیس‌سنج را ارائه می‌دهد. با استفاده از مگنتومتر، گنج‌یاب‌ها و کاربران می‌توانند اشیاء فلزی نزدیک سطح را در زمان واقعی تشخیص دهند. این حالت برای پاک کردن سطح قبل از انجام اسکن سه‌بعدی استفاده می‌شود.
  • اسکن سه‌بعدی زمین: با اسکن سه‌بعدی زمین، شکارچیان گنج می‌توانند سازه‌ها و اشیاء شناسایی شده را در به‌صورت سه‌بعدی تجسم کنند. این تصاویر اسکن‌شده به کاربران دستگاه اجازه می‌دهد تا موقعیت، اندازه و عمق اهداف را مشخص کنند.
  • پیدا کردن اجسام فلزی کم عمق را با کویل جست‌وجوی SRIS:این کویل می‌تواند به‌صورت دستی توسط اپراتور در هنگام تنظیم حالت‌های عملکرد «Live Sound» و «3D Ground Scan» فعال شود. اگرچه تشخیص موقعیت یک شی با اسکنر سه بعدی زمینی و فلزیاب فیوژن Fusion آسان به نظر می‌رسد؛ اما به محض اینکه شروع به حفاری می‌کنید، تعیین محل دقیق آن دشوارتر می‌شود. برای حل این مشکل می‌توانید کویل جستجوی SRIS را فعال کرده و خاک حفاری شده را با آن بررسی کنید. به این ترتیب، می‌توانید دقیقا نقاط صحیح اشیاء پنهان را تطبیق دهید.
  • تجسم گنجینه‌های زیرزمینی را به صورت سه‌بعدی: هنگام اسکن یک ناحیه ناشناخته و ثبت مقادیر اندازه‌گیری، نرم‌افزار Visualizer 3D Studio بلافاصله از این اطلاعات برای تولید یک گرافیک سه‌بعدی با کد رنگی از اشیاء و ساختارهای پنهان استفاده می‌کند.

 

خرید فلزیاب فیوژن09197977577 09197977377

خرید و فروش فلزیاب در شرکت اسیا مدرن
خرید فلزیاب فیوژن
09197977577 09197977377

 

فیوژن پروفشنال پلاس Fusion Professional Plus

  • نحوه استفاده از اسکنر سه بعدی زمین در این مدل: ورژن پیشرفته Professional Plus را می توان در جهت عمودی و افقی استفاده کرد و از حالت‌های عملیاتی «3D Ground Scan»، «Live Sound» و «Live Scan» پشتیبانی می‌کند.
  • تجسم سریع و آسان گنجینه‌ها با اسکن زنده: حالت عملیات اسکن زنده فقط با فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس در دسترس است. شما می‌توانید آن را با پروب فیوژن در جهت عمودی یا افقی انجام داد. بسته به جهت پروب، تصاویر زنده به صورت نمایش دوبعدی (پروب افقی) یا مشابه نمایش های اولتراسوند (پروب عمودی) تجسم می‌شوند.
  • تشخیص اشیاء بزرگ‌تر با اسکن سه بعدی زمین: اسکن سه‌بعدی زمین ساختارها و اشیاء زیر زمین را در نمایش‌های سه‌بعدی با کد رنگی تجسم می‌کند.
  • اسکن با وضوح بالا با اسکن سه بعدی زمین (عمودی): هنگام استفاده از فلزیاب فیوژن در جهت عمودی، پروب را در یک دست و تبلت را در دست دیگر حمل کنید
  • اسکن چند سنسور با اسکن سه بعدی زمین (افقی): هنگام استفاده از فلزیاب در جهت افقی، پروب به میله تلسکوپی متصل می‌شود و تبلت بالای دسته نصب قرار می‌گیرد.
  • کشف گنجینه‌های پنهان و اتاق‌های دفن: کاربران فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس می‌توانند گنجینه‌های مدفون، مصنوعات و اشیاء پنهان بیشتر را قبل از حفاری مشخص کنند. داده‌های ذخیره شده اسکن سه بعدی زمین را می‌توان به لطف نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio با جزئیات تجزیه و تحلیل کرد.
  • تشخیص اجسام فلزی را با کویل جست‌وجوی SRIS القایی: کویل جست‌وجوی SRIS برای مکان‌یابی اجسام فلزی کم عمق نزدیک به سطح استفاده می‌شود. کویل را می‌توان به صورت اختیاری در حین تنظیم حالت های عملکرد Live Sound، 3D Ground Scan و Live Scan (Ultrasound) فعال کرد.

 

خرید فلزیاب فیوژن09197977577 09197977377

خرید و فروش فلزیاب در شرکت اسیا مدرن
خرید فلزیاب فیوژن
09197977577 09197977377

 

شرکت آسیا مدرن

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا