نماد اسب در دفینه یابی

نماد اسب در دفینه یابی 09197977377

اگر بخواهیم نماد سر اسب در دفینه یابی را به طور تخصصی بررسی کنیم، باید به دوران گذشته و تمدن آن منطقه توجه کنیم، مطالعه دقیق در رابطه با تمدن‌های منطقه می‌تواند ما را به درک بهتری از نماد اسب در دفینه یابی برساند.

از همه این‌ها که بگذریم باید بدانید که نماد اسب در دفینه‌یابی اهمیت بسیار بالایی دارد، گاهاً سنگ نوشته‌ای حاوی نقش اسب و سوار در دفینه یابی مشاهده می‌شود. در این هنگام باید به دقت به تمام جزئیات در سنگ نوشته یا نوشته حکاکی شده توجه کنیم از جمله آنکه اسب به صورت تنها حکاکی شده و یا سوار دارد.

 

نماد اسب در دفینه یابی09197977377

نماد اسب در دفینه یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب
09197977377

 

مفهوم نماد اسب در دفینه یابی

هنگام بررسی تخصصی این نشانه های گنج بسیار مهم است که به حالت سر اسب توجه کنیم، اگر سر اسب رو به پایین باشد باید اطراف نماد را با دستگاه فلزیاب به خوبی بررسی کنیم. اگر سر اسب به سمتی خاص می‌نگرد باید به همان سمت برویم و و امتداد مسیر نگاه اسب را با فلزیاب کاوش کنیم و در این حین به دنبال نشانه‌های دیگری نیز بگردیم.

مثلا استخوان اسب در دفینه یا نماد سم اسب در دفینه، ضمناً باید به سر، دم، پا و گوش اسب نیز دقت شود تا اگر چیزی غیر عادی وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد و نظر کارشناسان را جویا شویم. در حین کاوش به این نکته توجه شود اگر جایی در زمین که در مسیر نماد سر اسب است فرورفتگی یا نشست در زمین وجود دارد می‌تواند نشانه وجود مقبره در آن نقطه باشد.

 

در هنگام بررسی نماد اسب در دفینه به این نکات توجه شود:

نحوه قرار گیری سر اسب به چه شکل است، نگاه اسب به کدام سمت است. نگاه سوار به کدام سمت است، اگر دستان سوار به سمتی اشاره دارد. باید آن جهت نیز بررسی شود، همچنین به سم اسب نیز دقت کنید.

پس از بررسی تمام این نکات اگر در نماد سر اسب در دفینه یابی جهت سر اسب به سمت پایین و خاک بود. احتمال دارد که گنج شما در نزدیکی سنگ نگاره و یا حتی ممکن است در پای سنگ نگاره باشد. ولی اگر جهت نگاه اسب به سمت روبرو بود احتمالاً گنج شما باید جایی دورتر از نماد اسب قرار داشته باشد. در صورتی که نگاه اسب و سوار هر دو به سمت روبرو بود احتمالاً گنج در نقطه‌ای نسبتا دورتر نسبت به سنگ نوشته قرار دارد، که در این صورت باید کاوش خود را در آن جهت ادامه دهیم.

ارزش دفینه نماد اسب چقدر است؟

شاید برایتان سوال شود که اصلاً گنج نماد اسب در دفینه یابی تا چه اندازه می تواند با ارزش باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم نماد اسب در دفینه یابی یکی از نماد های بسیار مهم بوده و اغلب با دفینه هایی با ارزش همراه است. بنابراین در صورتی که در دفینه یابی خود با این نماد رو به رو شدید. از آن به بعد زندگی شما مطمئناً تغییر خواهد کرد. اما به شرطی که خوش شانس باشید و کسی قبل از شما گنج را نبرده باشد.

 

نماد اسب در دفینه یابی09197977377

نماد اسب در دفینه یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب
09197977377

 

فک و یا سر اسب در دفینه يابی

باید بدانید که نماد اسب در دفینه یابی یا نماد فک یا سر اسب در دفینه يابی بدین معناست، که مقبره‌ای از یک سوارکار، سوار نظام یا یک فرد مهم نظامی یا سیاسی در نزدیکی این نماد وجود دارد. بنابر میزان اهمیت این شخص و جایگاه وی قطعاً اشیایی گرانبها درون این مقبره وجود دارد فقط موضوع پیدا کردن نقطه درست آن مقبره نسبت به نماد است.

سم اسب یا رد پای اسب در گنج یابی

لازم به ذکر است بدانید که نماد سم اسب یا رد پای اسب در گنج یابی معانی متفاوت و متعددی دارد. یکی از این معانی نشانه وجود گنجی است از ارامنه، که در هنگام ترک این سرزمین و رفتن به سرزمین آناتولی این افراد گنج‌های خود را برای در امان ماندن از راهزنان و سارقان در جایی مخفی کرده است. در آن نقطه نشان یا نمادی از سم اسب یا نعل اسب را به جا می‌گذاشتند تا از این طریق جایگاه گنج خود را به یاد بیاورند.

 

استخوان اسب در دفینه‌

استفاده از استخوان اسب در دفینه‌ها برای پوشش دادن گنج در دوران باستان بسیار رایج بوده است. به طوری که مردم سراسر جهان با استفاده از استخوان‌های اسب گنج‌های خود را پوشش می‌دادند. برای مثال در مصر باستان از جسد و یا استخوان های اسب برای پوشش دادن گنج های فراعنه استفاده می‌شده است.

 

عمق دفینه اسب چقدر است؟

برای پاسخ به اینکه عمق دفینه اسب چقدر است. باید بدانید که اگر نماد شما فقط سر اسب باشد. پس احتمالا گنج در نزدیکی نماد قرار داشته و عمق دفینه نماد اسب شما می تواند حتی به حدود 6 متر نیز برسد.

 

 

 

 

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا