لوگو آسیا مدرن

معتبرترین فلزیاب ها

معتبرترین فلزیاب ها

معتبرترین فلزیاب ها

فلزیاب های مختلفی در دنیا ساخته شده که هر کدام با توجه به قابلیت هایی که دارند. برای کار های متفاوتی استفاده می شوند. به غیر از فلزیاب های چند کاره که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم فلزیاب ها به طور کل به سه دسته ی ردیاب ها، نقطه زن ها و فلزیاب های تصویری تقسیم می شوند. و با توجه به نوع منطقه، زمین، جنس خاک، نوع فلز مورد نظر و کارایی مد نظر شما، استفاده می شوند.

ردیاب ها : ردیاب ها معمولا برای شعاع زنی مورد استفاده قرار میگیرند تا نزدیک ترین نقطه به محل بار(فلز مورد نظر) را بیابیم.

نقطه زن ها : نقطه زن ها از سیستم پالسی استفاده میکنند، و از روی فرکانس فلز مورد نظر را شناسایی میکنند.

فلزیاب های تصویری : فلزیاب های تصویری و یا اسکنر ها، با اسکن اعماق زمین و تصویر برداری از لایه های آن میتوانند؛

در تشخیص عمق دقیق بار (فلز مورد نظر) به ما کمک کنند و یکی از  ویژگی های خاص آن ها نسبت به نقطه زن ها این است؛ که از دقت بالاتری برخوردارند. و بر خلاف نقطه زن ها در اعماق بالاتری به کار برده می شوند.

معتبرترین فلزیاب ها

معتبرترین فلزیاب ها
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

برخی از معتبر ترین طلایاب ها

همانطور که می دانید فلزیابی شناخنه و معروف می شود که طرفداران زیادی جذب کرده باشد و نتیجه های خوبی از آن جاصل شده باشد در این بخش چند نمونه از معتبر ترین فلزیاب ها را معرفی می کنیم:

فلزیاب Minelab CTX-3030

دستگاه فلزیاب بوقی CTX-3030 قدرتمندترین فلزیاب چند منظوره شرکت ماینلب است. این دستگاه با فرکانس ۱.۵ کیلوهرتز – ۱۰۰ کیلوهرتز توانایی پیدا کردن اشیاء در هر نوع خاک را دارد، از جمله خاک های معدنی که در آنها طلا یافت می شود.
این دستگاه تا عمق 10 فوت ضد آب است و برای کاربران حرفه‌ای، با پنج حالت جستجوی پیش‌تنظیم شده، قابلیت کاملاً سفارشی سازی را دارد. آشکارساز CTX-3030 در هر نوع زمین، از جمله اقیانوس و شن‌های ساحلی تر و تازه، کار می کند.
کارشناسان حرفه‌ای معدنی اظهار می‌کنند که فلزیاب سی تی ایکس 3030 سنگین ( وزن ۵.۲۰ پوند )  است اما به خوبی متعادل است. در صورت نیاز به استفاده طولانی مدت، می‌توانید از بنده سینه موجود در پک دستگاه  استفاده کنید تا فشار را تسکین دهد.

معتبرترین فلزیاب ها

معتبرترین فلزیاب ها
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

فلزیاب Garrett AT MAX

فلزیاب Garrett AT MAX محصول کشور آمریکا می باشد و از مدل های قبلی خود یعنی AT Gold و AT Pro پیشرفته تر است. این فلزیاب مانند CTX 3030  به طور کامل می‌تواند تا ۱۰ فوت زیر آب غوطه ور شود و با فرکانس 15 کیلو هرتز، دارای ۴۰ تنظیم مختلف برای تمایز بین انواع مختلفی از فلزات آهنی می‌باشد.

مشتریان اظهار کرده‌اند که این یکی از آشکارسازهای بسیار چند منظوره برای شناسایی فلزات است. در گذشته، استفاده از هدفون‌های مجزا توصیه می‌شد، اما با استفاده از هدفون‌های به‌روز MS-2، شما همه چیزی که برای شروع کار با آشکارساز نیاز دارید را دارا هستید!

تنظیم حالت صوتی حرفه ای به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های هدفی که شناسایی کرده‌اند را بشنوند. صدایی متفاوت بستگی به عمقی که یک شی در زمین فرو رفته است، ایجاد می‌شود. شناسه هدف دیجیتالی روی صفحه نمایش همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت شناسایی کنند که دستگاه چه چیزی را شناسایی کرده است.

هدف‌های آهنی بیشترین برچسب را بین ۱ تا ۴۰ دارند، در حالی که هدف‌های بیشترین رسانایی مانند نقره‌ی ضخیم نزدیک به ۹۹ ثبت می‌شوند.

گاهی اوقات، هنگام شناسایی، ممکن است یک هدف آهنی بزرگ به عنوان غیر آهنی (و در نتیجه ارزشمند) تلقی شود. گرت ای تی مکس دارای ویژگی به نام Iron Audio است که با فشار دکمه، می‌تواند هدف را به درستی شناسایی کند.

معتبرترین فلزیاب ها

معتبرترین فلزیاب ها
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

Nokta Makro Simplex

نقطه زن وی ال اف Nokta Makro Simplex یک دستگاه ساده و کاربردی و محصول نوکتا ماکرو ترکیه است که به آسانی قابل استفاده است. Nokta Makro Simplex دارای تعادل خودکار با زمین و چهار حالت جستجوی پیش‌تنظیم شده است، از جمله حالت ساحلی که برای جستجوی در نزدیکی سواحل مناسب است.

نوکتا ماکرو سیمپلکس فرکانس ۱۲ کیلوهرتز دارد و  دارای یک آنتن جستجوی ۱۱ اینچی می‌باشد. قابلیت غوطه‌وری تا عمق ۱۰ فوت زیر آب را به طور کامل دارد و نور بسیار مناسبی برایشب و زیر آب فراهم می‌کند. این دستگاه توانایی تفکیک خوبی بین فلزات را دارد.

ویژگی‌ های بهترین دستگاه فلزیاب

برای این‌که بفهمید بهترین دستگاه فلزیاب کدام است؟ باید پارامترهایی را به هنگام خرید این ابزار در نظر بگیرید. با توجه به این‌که خاک‌های مناطق مختلف ایران خصوصیات متفاوتی از یکدیگر دارند، بهتر است که قبل از هر چیزی این نکته را لحاظ کنید. به طور کلی بهترین دستگاه فلزیاب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

پایداری در خاک های مختلف

تعداد لایه‌ها و سطوح خاک در مناطق مختلف فرق می‌کند؛ به طوری‌که حتی در بعضی از زمین‌ها مقادیر زیادی آلودگی وجود دارد. این آلودگی‌ها ممکن است که موجب اختلال در سنسورهای دستگاه شوند، تا جایی که شناسایی فلزات به خوبی انجام نمی‌گیرد. بنابراین یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخاب یک فلزیاب خوب میزان پایداری آن در شرایط متفاوت خاکی است.

عمق قابل بررسی دستگاه فلزیاب

به هنگام جستجو برای پیدا کردن فلزات، لایه‌های زیرین قابل مشاهده نیستند. حال اگر دستگاه شما تنها بتواند وجود سکه، ظروف فلزی قدیمی یا هر چیز دیگری را تنها در عمق محدودی کاوش کند؛ در این شرایط شانس یافتن گنجینه را از دست خواهید داد.

لذا بسیار مهم است ابزاری را خریداری نمایید که بتواند حداقل از عمق ۴ متر پشتیبانی کند. علاوه‌برآن باید مطمئن شوید که میزان عمق‌زنی بهترین دستگاه فلزیاب در شرایط مختلف تغییری ندارد و مقدار ثابتی است.

نوع کاربری فلزیاب

نوع کاربری دستگاه فلزیاب را نیز باید به هنگام خریداری آن مدنظر قرار دهید. برای مثال اگر ابزار را برای باستان‌شناسی می‌خواهید، لازم است به کیفیت و استاندارد بودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا دستگاه انتخاب شده توانایی تشخیص فلزات گرانبها را داشته باشد. اما اگر هدف شما استفاده از دستگاه فلزیاب در فعالیت‌های صنعتی مانند پیدا کردن لوله‌ها در زیر زمین، مفتول‌های جای‌گذاری شده در بتن و… است، می‌توانید انواع معمولی‌تر را نیز تهیه نمایید.

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا