لوگو آسیا مدرن

فلزیاب سیمپلکس Simplex+

فلزیاب سیمپلکس Simplex+ 09197977377
در اینجا قصد داریم به بررسی فلزیاب سیمپلکس پلاس بپردازیم . یکی از بهترین تولیدات شرکت نوکتای ترکیه را به شما مشتریان گرامی معرفی کنیم. فلزیاب سیمپلکس | Simplex یکی از معروف ترین و بهترین سکه یاب های موجود
در بازار ایران و جهان است که کارخانه ماکرو نوکتا در ترکیه آن را با عنوان سیمپلکس تولید می کند.
در این بخش قصد داریم شما را با فناوری پیشرفته این دستگاه سکه زن آشنا کنیم تا بتوانید از این سکه زن در کاوش های حرفه ای خود استفاده کنید و به نتایج قابل قبول و لذت بخشی برسید.
فلزیاب سیمپلکس Simplex+09197977377

فلزیاب سیمپلکس Simplex+
فروش فلزیاب وطلایاب در اورج فلزیاب
09197977377

 

ویژگی‌ها

فلزیاب سیمپلکس با ویژگی‌هایی همچون قابلیت تشخیص انواع مختلف فلزات، عملکرد با دقت بالا در شرایط مختلف زمینی، و طراحی سبک و قابل حمل، انتخاب بسیاری از کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به گنج‌یابی است. این دستگاه با داشتن تکنولوژی پیشرفته‌ای مانند تکنولوژی پردازش سیگنال دیجیتالی، قدرت اسکن و تشخیص عمیق‌ترین لایه‌های خاک، توانایی بالایی در تشخیص و شناسایی هر نوع فلزی را داراست.

 

 

فلزیاب سیمپلکس Simplex+09197977377

فلزیاب سیمپلکس Simplex+
فروش فلزیاب وطلایاب در اورج فلزیاب
09197977377

عمق کاوش فلزیاب سیمپلکس ماکرو نوکتا

عمق کاوش فلزیاب سیمپلکس ماکرو نوکتا، تا 1 متر و نیم است و بیشتر از این میزان، توانایی کاوش ندارد. البته باید در نظر داشته باشید که عمق کاوش مفید دستگاه‌های فلزیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هرچه اجسام مدفون‌شده در زمین بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، دستگاه‌های فلزیاب می‌توانند اهداف را در عمق بیشتری کاوش کنند. برعکس، هر چقدر هدف کوچک‌تر و کم‌حجم‌تر باشد (مثل یک سکه کوچک در عمق کمتر از 1 متر)، توانایی کاوش دستگاه در عمق، کاهش می‌یابد.

با کمک دستگاه Simplex، شما می‌توانید به صورت مؤثر و با کارایی بالا به جست‌وجوی اشیای فلزی در مناطق مختلف بپردازید. دستگاه فلزیاب سیمپلکس با ساختاری متفاوت از دیگر دستگاه‌های مشابه، به کاوشگران امکان جست‌وجوی بهینه اشیای فلزی را می‌دهد. با این دستگاه، می‌توانید لحظاتی هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیز را در دنیای کاوش فلزات تجربه کنید.

 

 

فلزیاب سیمپلکس Simplex+09197977377

فلزیاب سیمپلکس Simplex+
فروش فلزیاب وطلایاب در اورج فلزیاب
09197977377

کاربردها

از مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به سهولت در استفاده و آموزش، قابلیت‌های تنظیم پیشرفته، و عمر باتری طولانی اشاره کرد که آن را به گزینه‌ی ایده‌آلی برای هر نوع جستجوی فلزات می‌سازد.

 

قیمت فلزیاب سیمپلکس

قیمت فلزیاب سیمپلکس بستگی به مدل و ویژگی‌های آن دارد. مدل‌های مختلف این دستگاه با امکانات و قابلیت‌های متفاوت عرضه می‌شوند که هر کدام متناسب با نیازها و بودجه خاصی قرار دارند. برای مثال، مدل‌های پیشرفته‌تر از نظر عملکرد و دقت بیشتری برخوردارند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند، در حالی که مدل‌های ساده‌تر و با کاربردهای محدودتر هزینه کمتری دارند.

 

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا