لوگو آسیا مدرن

فلزیاب اکوناکس 600

فلزیاب اکوناکس 600 09197977577-09197977377

فلزیاب اکوناکس 600

فلزیاب اکوناکس Equinox 600 یکی از محصولات پیشرفته و پرطرفدار شرکت Minelab است. این فلزیاب با استفاده از تکنولوژی Multi-IQ، قادر است به صورت همزمان فلزات مختلف را در هر نوع خاکی با دقت بالا شناسایی کند. این تکنولوژی از جمله ویژگی‌های برجسته آن است. در Equinox 600، شما قابلیت تنظیم حالت‌های جستجوی متعدد را خواهید داشت. این حالت‌ها شامل حالت عمومی، حالت پارک، حالت ساحل و حالت جواهر شناسی می‌شود. با استفاده از این حالت‌ها، می‌توانید تنظیمات مناسب برای هر نوع جستجو را اعمال کنید.

.

فلزیاب اکوناکس 600 09197977577-09197977377

فلزیاب اکوناکس 600 شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

.

ویژگی های فلزیاب اکوناکس 600

کیفیت ساخت بالا و مقاومت در برابر ضربه و آب از جمله خصوصیات دیگر Equinox 600 است. این فلزیاب برای استفاده در شرایط سخت و محیط‌های آب گرفته توصیه می‌شود. در نهایت. داشتن نمایشگر LED بزرگ و قابل خواندن یکی از ویژگی‌های دیگر فلزیاب Equinox 600 است. این نمایشگر به شما اطلاعات مربوط به شناسایی فلزات را به صورت واضح و روشن نمایش می‌دهد.

  1. تکنولوژی Multi-IQ: قابلیت شناسایی همزمان فلزات در فرکانس‌های مختلف با دقت بالا.

  2. حالت‌های جستجوی متعدد: شامل حالت عمومی، حالت پارک، حالت ساحل و حالت جواهر شناسی.

  3. جداسازی امواج الکترومغناطیسی تداخلی برای دقت بیشتر در شناسایی فلزات.

  4. کیفیت ساخت بالا: مقاوم در برابر ضربه و آب، مناسب برای شرایط سخت و محیط‌های آبیگرفته.

  5. نمایشگر LED بزرگ: نمایش واضح و روشن اطلاعات مربوط به شناسایی فلزات.

 

 

فلزیاب اکوناکس 600 09197977577-09197977377

فلزیاب اکوناکس 600 شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

سایر امکانات اکوناکس 600

این دستگاه برای جستجو در شرایط زمینی متفاوت طراحی شده است که تنها کافیست دستگاه EQUINOX را روشن و به جستجوی اهداف خود اقدام کنید. سیستم دستگاه طلایاب EQUINOX 600 از چندین فرکانس هوشمند و واقعی برای کارایی بیشتر بهره می برد. و همچنین جهت حفاری هوشمند از فرکانس های هوشمند و گسترده استفاده می کند تا هیچ هدفی را از دست ندهد.

این دستگاه دارای هوش مصنوعی برای عملکرد چند فرکانس با یکدیگر، همچنین دارای طیف گسترده برای کار با فرکانس تکی در سیستم فلزیاب EQUINOX 600 قرار داده شده است و همچنین برای هر حستجو اهداف فلزی خود 2 تنظیم در نظر گرفته شده است. بنابراین شما می توانید تنظیمات مورد علاقه خود را در هر حالت ذخیره کنید. گنج یاب EQUINOX 600 کاملا شناور می باشد.

به این صورت است که شما میتوانید از این محصول ایده آل در سواحل، رودخانه ها و دریاچه ها استفاده کنید. عمق قابل استفاده 10 فوت یا 3 متر می باشد. سرعت سریع و پردازش اهداف دریافتی را میتوانید تجربه کنید با این سیستم شما می توانید بدون از دست دادن اهداف با خیال راحت به جستجو بپردازید. سبک بودن دستگاه طلایاب EQUINOX 600 به شما این امکان را می دهد که با  وضیعت جسمانی متفاوت و کاوش طولانی مدت خستگی احساس نکنید و همچنان با خیال راحت به کاوش بپردازید.

تنظیمات مرتبط با صدای دستگاه فلزیاب EQUINOX 600 را میتوانید در اختیار بگیرید و همچنین میتوانید تنظیم کنید که به چه مقدار اطلاعات را دریافت کنید. دستگاه فلزیاب EQUINOX مناسب برای جستجو در پارک ها ، ساحل و زمین های وسیع می باشد.

 

 

فلزیاب اکوناکس 600 09197977577-09197977377

فلزیاب اکوناکس 600 شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

 

برتری فلزیاب اکوناکس 600

تنظیمات شخصی

فلزیاب EQUINOX 600 دارای 6 پروفایل متفاوت برای جستجوی سفارشی و شخصی می باشد که هر حالت شناسایی دارای 2 پروفایل اختصاصی و سفارشی می باشد بنابراین میتوانید تنظیمات دلخواه خود را در هر حالت ذخیره کنید.

سیستم صوتی قدرتمند

در فلزیاب EQUINOX نویز های محیطی بصورت خودکار حذف میشوند و پاسخ های صوتی بدون تاخیر به اپراتور ارسال میشود، سیستم صوتی این فلزیاب دارای چندین تنظیمات جداگانه می باشد که اپراتور با توجه به نیاز خود میتواند سیستم صوتی مورد نظر خود را از بین سطح انتخاب کند و با استفاده از هدفون بی سیم و بلوتوث قدرتمند این دستگاه تمام کنترل صوتی را در اختیار خود قرار دهد.

دارای وزن سبک

یکی از خصوصیات حفاری این است که ساعات زیادی را باید به جستجو بپردازید. در دستگاه فلزیاب EQUINOX این نکته در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایط محیطی به حفاری طولانی بپردازید.

سیستم ضد آب

سیم پیچ ضد آب دستگاه فلزیاب EQUINOX به شما این امکان را می دهد در محیط های مرطوب، ساحل و یا در زیر باران به جستجو اهداف خود بپردازید این سیستم تا عمق یک متری و همراه با کنترل ضد آب خود تجربه تازه ای را در محیط های بارانی در اختیار شما قرار خواهد داد.

رابط کاربری آسان

LCD شفاف در دستگاه طلایاب EQUINOX تمام اطلاعات مورد نیاز را به اپراتور نشان میدهد. و اپراتور میتواند وضعیت تنظیمات و فلزات جستجو شده را بروی صفحه نمایش دنبال کند. بنابراین تمام اطلاعاتی را که هنگام حفاری به آن نیاز دارید را میتوانید با یک نگاه مشاهده کنید. همچنین شما میتوانید حالت شناسایی و فرکانس کاری دستگاه را تنها با یک کلید میتوانید تغییر دهید.

 

توجه داشته باشید که فلزیاب های  سری EQUINOX از فناوری MultiIQ نیز بهره می برند که به شما امکان می دهد همه فرکانسهای منفرد موجود را بعلاوه سایر موارد به طور همزمان کار کنید. اگر هنگام استفاده از تنظیمات چند فرکانس ، سر و صدای زیادی از زمین را تجربه می کنید، گزینه کارکردن ردیاب در یک فرکانس می تواند مفید باشد.

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و متغیر بودن آن، قیمت فلزیاب اکوناکس 600 ثابت نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت روز این دستگاه و دیگر محصولات مورد نظر خود با کارشناسان مجرب ما در شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا