لوگو آسیا مدرن

فروش فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب و طلایاب 09197977577-09197977377

فروش فلزیاب و طلایاب

فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی با تکنولوژی و کارایی متفاوت که هر یک به روشی خاصی قادر به کشف فلزات دفن شده در زیر زمین ، دیواره ها و … هستند. فلزیاب ها کاربرد های زیادی دارند. برای مثال در فرودگاه ها به عنوان گیت امنیتی یا بازرسی بدنی. در سازمان های نظامی برای کشف مین و سلاح. در صنایع و کارخانجات برای جلوگیری از ورود تکه های فلز به داخل بسته بندی محصولات از آن ها استفاده می شود.

بخش های مختلف فلزیاب

فلزیاب ها نیز مانند هر دستگاه دیگری از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارد و معمولا نبود یا نقص در یکی از اجزاء باعث اختلال در کار با آن می شود. به صورت کلی اجزای تشکیل دهنده آن شامل موارد زیر است :

  1. دستگیره تعادل :  قطعه ای می باشد که باعث ایجاد تعادل هنگام کار با دستگاه می شود. وقتی شما با دست خود دسته دستگاه فلزیاب را می گیرید ، دستگیره تعادل دقیقا بین آرنج و مچ دست شما قرار می گیرد و باعث کنترل بهتر دستگاه فلزیاب می شود.
  2. جعبه کنترل : یا جعبه مادر که به نوعی مرکز کنترل سیستم شما می باشد و شامل ، مدار و قطعات ، باتری ، بلندگو ، ریز پردازنده ها و …است.
  3. دسته(میله) : میله ای به طول تقریبا 1 متر که تمام متعلقات دستگاه مانند جعبه کنترل ، دستگیره تعادل ، لوپ بر روی آن سوار می شود.
  4. لوپ یا کویل : یکی از بخش های کاربردی مهم یک فلزیاب می باشد که وظیفه ارسال و دریافت سینگال و تشخیص هدف را برعهده دارد.

 

 

فروش فلزیاب و طلایاب 09197977577-09197977377

فروش فلزیاب و طلایاب شرکت آسیامدرن -09197977577-09197977377

 

 

نحوه کار فلزیاب

وقتی یک گنج یاب را روشن می کنید ، جریان الکتریسیته وارد کویل یا لوپ دستگاه فلزیاب می شود و  یک میدان مغناطیسی حول لوپ ایجاد می کند. و با حرکت دادن آن بر روی سطح زمین ، میدان مغناطیسی نیز حرکت میکند. اگر در این حین کویل را از روی یک جسم فلزیاب عبور دهید. میدان مغناطیسی ایجاد شده باعث جابجایی اتم های داخل فلز می شود. و این امر بر نحوه حرکت الکترون ها(ذرات ریز حول هسته اتم) نیز تاثیر می گذارد. با تغییر میدان مغناطیسی درون فلز ، جریان الکتریکی آن نیز تغییر می کند.

نحوه شناسایی فلزات

در این حین سیم پیچ کوچکی که در جعبه کنترل قرار دارد تفاوت بین فرکانس ها را محاسبه کرده و تغییرات به صورت بوق به اپراتور اطلاع داده می شود. یعنی وقتی که به کویل اصلی از روی هدفی عبور کنید. میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سیم پیچ با فلز برخورد کرده. و در اطاف آن نیز یک میدان مغناطیسی دیگری ایجاد می کند. این میدان مغناطیسی با فرکانس امواج رادیویی برخورد کرده و با تغییر فرکانس سیم پیچ کوچک متوجه تغییر در طول فرکانس می شود.

یک فلزیاب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معیارهای مختلف و متعددی برای انتخاب یک فلزیاب وجود دارد. وجود تفکیک فلز یک قابلیت ویژه در یک دستگاه گنج یاب است که به کمک آن می توان انواع فلزات را با توجه به نوع و آلیاژ آن از هم  جدا کرد. موضوع تفکیک فلز توسط فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای هر کاوشگری می باشد. قدرت تفکیک فلزات در هر نوع سیستمی با توجه با تکنولوژی و شرکت سازنده آن می تواند متفاوت باشد.

فروش فلزیاب و طلایاب 09197977577-09197977377

فروش فلزیاب و طلایاب شرکت آسیامدرن -09197977577-09197977377

تفکیک آهن از غیر آهن 

یکی از ابتدایی ترین روش های تفکیک فلزات می باشد که فقط قادر است غیر آهن رو از آهن تشخیص دهد و فلزاتی که به اصطلاح غیر مغناطیسی (طلا ، مس ، نقره) هستند را نمی تواند از هم جدا سازد.

تفکیک فلزات بی ارزش

در این نوع تفکیک فلز هایی مانند طلا ، نقره ، مس ، آلومینیوم ، استیل در دسته فلزات با ارزش قرار می گیرند و فلزاتی هچون آهن و چدن و … در دسته فلزات بی ارزش به حساب می آیند. میان سیستم های موجود در بازار اکثرا از این مدل تفکیک بهره می برند.

حالت Just Gold

یکی از بهترین قابلیت هایی که یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید داشته باشد ، ویژگی تفکیک جاست گلد است ، یعنی اینکه وقتی دستگاه خود را بر روی این مدل تفکیک قرار می دهید ، گنج یاب شما فقط اهدافی که طلا باشند را تشخیص می دهند و مابقی فلزات واهداف را نادیده می گیرند.

عمق کاوش فلزیاب

بعد از تفکیک فلز قابلیتی که می تواند یک دستگاه طلایاب را از دیگر مدل های مشابه در بازار متمایز کند ، عمق نفوذ بالای آن می باشد. عمق کاوش فاکتور اصلی و مهم در هر دستگاه گنج یاب است که می تواند کمک شایانی به کاوشگر کند. عوامل متعددی وجود دارند که باعث می شوند که یک فلزیاب عمق کم یا زیادی را بتواند تشخیص دهد.

  • جنس فلز
  • ابعاد فلز
  • قدرت دستگاه
  • نوع خاک و محل کاوش
  • کیفیت ساخت و تکنولوژی کویل فلزیاب

 

 

 

فروش فلزیاب و طلایاب 09197977577-09197977377

فروش فلزیاب و طلایاب شرکت آسیامدرن -09197977577-09197977377

 

 

خرید فلزیاب

با توجه به نیازهای خود و در نظر گرفتن معیارهای خرید برای انتخاب بهترین فلزیاب، می توانید اقدام به خرید کنید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره جامع و رایگان خرید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت روز دستگاه مورد نظر خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

1 نظر برای “فروش فلزیاب و طلایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا