لوگو آسیا مدرن

ردیاب فایندر FINDER

بهترین ردیاب فایندر 09197977377

ردیاب فایندر FINDER

کشف طلا و فلزات گرانبها با فلزیاب و جست‌وجوی گنجینه‌های باستان‌شناسی با ردیاب فایندر FINDER برای بسیاری از آرزومندان یافتن گنجینه‌های باستانی و دستیابی به ثروت و سود سریع، به یک سرگرمی سودآور و گسترده در کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است.

کاوشگران و محققان از ردیاب‌های طلا و فلز برای کمک به جستجو و اکتشاف استفاده می‌کنند. اما با وجود گزینه‌های فراوان در بازار و وجود ردیاب‌های طلا و فلزات مختلف در اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف و با ویژگی‌های متفاوت، محقق و کاوشگر جدید در این زمینه در مورد چگونگی خرید و فروش فلزیاب مناسب برای خود سردرگم شده است.

مشخصات ردیاب و شعاع زن فایندر FINDER عبارتند از:

  • محصول جدید ۲۰۲۱
  • طلا، نقره، مفرغ، حفره، آب، آهن و سنگ های قیمتی
  • دارای مد آزاد فرکانس
  • عمق کاوش ۶ متر
  • شعاع کاوش ۵۰۰ متر
  • دارای باتری لیتیومی ۹ ولت قابل شارژ و نشانگر باتری
  • یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ۴۸ ساعت مهلت تست و عودت در صورت نارضایتی

 

موارد استفاده از ردیاب طلا در کاوش دفینه

تشخیص طلای خام طبیعی، از جمله قطعات بسیار کوچک طلا تشخیص رگه های طلا که در خاک های بیابانی در داخل سنگ ها یافت می شود. کشف سکه های طلای باستانی ضرب شده از بقایای تمدن های قبلی مانند ایرانیان، رومی ها و فرعون ها.

کشف زیورآلاتی که از قدیم الایام در زینت پادشاهان و زنان استفاده می شده است. به عنوان مثال تاج،دستبند و انگشتر. حفاری برای آثار باستانی ساخته شده از طلا یا فلزات دیگر. به عنوان مثال، شمشیرهای طلا یا شمشیرهای تزئین شده با طلا.

 

بهترین ردیاب فایندر 09197977377

ردیاب فایندر 09197977377

دستگاه ردیاب طلا چیست؟

ردیاب طلا (Gold Detector) یا فلزیاب و طلایاب، یک نوع دستگاهی است که برای شناسایی طلا و سایر فلزات زیرزمینی به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از اصول فیزیکی مختلف، از جمله تغییر میدان الکترومغناطیسی، امواج الکترومغناطیسی و تغییر تراوش نور، فلزات را شناسایی می‌کند.

دستگاه‌های ردیاب طلا، برای کاربردهای مختلفی مانند جستجوی طلا در معادن، جستجوی طلا و جواهرات در زیرزمین‌ها و باغ‌ها و جستجوی فلزات در ساختمان‌ها و عمارت‌های قدیمی از آن استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً به دلیل قابلیت شناسایی دقیق طلا، برای جستجوی طلا در معادن و سایر محل‌هایی که طلا و فلزات دیگر بالای سطح زمین قرار دارند، بسیار مفید هستند.

 

دستگاه ردیاب طلا چگونه کار می کند؟

ردیاب و شعاع زن طلا برای شناسایی فلزات زیرزمینی از اصول فیزیکی مختلفی استفاده می‌کند. البته، بستگی به نوع دستگاه و تکنولوژی استفاده شده در آن، روش عملکرد دستگاه ممکن است متفاوت باشد. اما در کل ردیاب و شعاع زن به صورت زیر عمل می‌کند:

  1. تغییر میدان الکترومغناطیسی: برخی دستگاه‌های ردیاب طلا با تولید میدان الکترومغناطیسی و تغییر آن در حضور فلزات، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها از یک توانایی خاص به نام “تعادل تراز بین میدان الکترومغناطیسی” استفاده می‌کنند که باعث می‌شود فلزات شناسایی شوند.
  2. امواج الکترومغناطیسی: برخی دستگاه‌های ردیاب طلا با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها با تولید امواج الکترومغناطیسی و دریافت موج‌های بازتابیده از فلزات، فلزات را شناسایی می‌کنند.
  3. تغییر تراوش نور: برخی دستگاه‌های ردیاب طلا با استفاده از تغییر تراوش نور در حضور فلزات، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها با استفاده از یک لیزر یا نور مرئی، فلزات را شناسایی می‌کنند.

در هر صورت، دستگاه شعاع زن با استفاده از اصول فیزیکی مختلف، فلزات زیرزمینی را شناسایی می‌کند. بعضی از دستگاه‌های ردیاب طلا، قابلیت تشخیص نوع فلز را نیز دارند و می‌توانند بین طلا، نقره، برنج و… تفکیک کنند.

 

خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن

در صورت خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن، آموزش کار با طلایاب به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان داده می‌ شود. در صورت تهیه دستگاه مورد نظر خود از شرکت تجربه‌ای فراتر از یک خرید معمولی به شما ارزانی می‌شود.

به این معنا که علاوه بر دریافت دستگاهی پیشرفته و با کیفیت، با خدمات آموزشی کامل و جامع نیز پذیرایی می‌شوید. این آموزش‌ها به صورت کاملاً رایگان و از سوی یک اپراتور مجرب و حرفه‌ای ارائه خواهند شد، تا شما نه تنها با اصول و مبانی کار با طلایاب آشنا شوید.

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا