لوگو آسیا مدرن

ردیاب طلای اورجینال

ردیاب طلای اورجینال 09197977577-09197977377

ردیاب طلای اورجینال

گاهی جستجو برای یافتن اهداف مد نظر در مناطق وسیع و اعماق بالا کاری بسیار سخت و زمان بر است. گاهی هم به دلیل محدود بودن امکانات، ممکن نیست. دستگاه هایی تحت عنوان دستگاه های ردیاب طلا برای این طراحی و ساخته شده اند تا این عمل را امکان پذیر کنند. ردیاب و شعاع زن ها قادر به کاوش در اعماق قابل توجه و تا شعاع زیادی هستند تا وجود هرگونه شئ را به اطلاع کاربر برسانند.

 

 

ردیاب طلای اورجینال 09197977577-09197977377

ردیاب طلای اورجینال شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

 

جستجوی فلزات

فلزیاب شعاع زن با توجه به نوع فرکانس به دنبال فلز مورد نظر شما می گردد اما این فلزات ممکن است متفاوت باشد، این فلزات با ارزش شامل طلا، نقره، برنز و گاهی وقتی با توجه به نیاز اپراتور ممکن است مس باشد، حذف ذرات در تکنولوژی این فلزیاب ها بسیار حرفه ای و کارآمد می باشد و با درصد پایین خطا شما را به سمت اهداف راهنمایی می کند. شعاع کاری فلزیاب شعاع زن بسیار بالا می باشد.

سیستم فلزیاب شعاع زن که به آن ردیاب نیز میگویند یک فلزیاب الکترونیکی با شرایط طراحی یکسان می باشد. شعاع زن در دسته بندی به فلزیاب های آنتنی گفته می شود که دارای دسته آنتن می باشد. و با حرکت دست آنتن شما را به سمت اهدافی همچون طلا راهنمایی می کند. عمل تفکیک در سیستم فلزیاب شعاع زن آنتنی طبق اصول هم جهتی انجام می گیرد و رادار فلزیاب بر طبق فرکانس عمل می کند.

 

 

ردیاب طلای اورجینال 09197977577-09197977377

ردیاب طلای اورجینال شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

 

مشخصات یک ردیاب خوب

1. دقت و قابلیت تشخیص: یک دستگاه شعاع زن خوب باید دارای دقت بالا و قابلیت تشخیص اصالت نمونه باشد. این ویژگی بسیار مهم است برای استفاده در صنایع مختلف، از جمله صنایع طلا و جواهرسازی، صنایع نفت و گاز، و صنایع الکترونیکی.

2. سرعت آنالیز: یک دستگاه شعاع زن خوب باید دارای سرعت آنالیز بالا باشد. این ویژگی برای استفاده در صنایعی که به سرعت بالا و دقت آنالیز نیاز دارند، مانند کنترل کیفیت، بسیار مهم است.

3. قابلیت اندازه‌گیری عناصر مختلف: یک دستگاه شعاع زن خوب باید قابلیت اندازه‌گیری عناصر مختلف را داشته باشد. این ویژگی برای استفاده در صنایع مختلف، از جمله صنایع فلزی، شیمیایی و محیط زیست، بسیار مهم است.

4. قابلیت حمل و نقل: یک دستگاه شعاع زن خوب باید قابلیت حمل و نقل آسان و سبک داشته باشد. این ویژگی برای استفاده در محل‌های مختلف، از جمله مزارع، معادن، و کارخانه‌ها، بسیار مهم است.

5. سهولت کار: یک دستگاه شعاع زن خوب باید سهولت کار و استفاده داشته باشد. این ویژگی برای استفاده در محیط‌های صنعتی، جایگاه مهمی دارد.

6. قیمت مناسب: یک دستگاه شعاع زن خوب باید با قیمتی مناسب و در محدوده بودجه خریدار، قابل دسترس باشد.

 

 

ردیاب طلای اورجینال 09197977577-09197977377

ردیاب طلای اورجینال شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

 

بهترین ردیاب های طلای اورجینال

ردیاب آلان تاراما : ردیاب Super Alan Tarama ساخت شرکت توپراک دتکتور (Toprak Dedektor) ترکیه است. که در اوایل سال 2018 میلادی طراحی و روانه بازار شده است. و نسبت به مدل های قبلی خود مانند بیوتارا و جئوتارا و اسنیفر دارای قابلیت های بیشتری است. و به علت دارا بودن محدود کننده فرکانس قادر است که با حداقل خطای ممکن فلزات را ردیابی کند. در تست های انجام شده ،این دستگاه قادر است تا 800 متر شعاع زنی کرده و تا عمق 8 متر فضای خالی و فلزات مختلف را شناسایی کند.

طلایاب گلد ویژن : دستگاه آلمانی Gold Vision دارای طرز استفاده‌ای آسان تنظیمات قابل فهم با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های کاربردی است. که آن را به یک دستگاه یابنده عالی برای همه جویندگان گنج. از جستجوگران حرفه‌ای گرفته تا آماتورها و همه کسانی که آماده کشف طلا و گنج هستند تبدیل می‌کند.

ردیاب گلد لجند : ردیاب GOLD LEGEND ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان میباشد. این فلزیاب دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. دستگاه GOLD LEGEND، جدیدترین ردیاب طلای 2022 است، این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است. برای دریافت مشاوره رایگان خرید فلزیاب و اطلاع از آخرین قیمت دستگاه ها با کارشناسان مجرب ما در شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

1 نظر برای “ردیاب طلای اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا