لوگو آسیا مدرن

دستگاه نقطه زن

دستگاه نقطه زن 09197977577-09197977377

دستگاه نقطه زن

دستگاه فلزیاب نقطه زن یک دستگاه الکترونیکی است که برای تشخیص و مکان‌یابی فلزات در زمین استفاده می‌شود. این دستگاه به شما امکان می‌دهد با صداها و اشارات تصویری یا لرزشی به وجود آمده، فلزات مختلف را تشخیص دهید و مکان آنها را در زمین تعیین کنید. حساسیت و عمق تشخیص فلزیاب نقطه زن بیشتر است. این نوع فلزیاب معمولاً برای کشف فلزات در زمینهای با مساحت بزرگ، مثل شرکت‌های معدن‌کاری یا زمینهای باستان‌شناسی به کار می‌رود.

عملکرد فلزیاب نقطه زن در تشخیص فلزات

فلزیاب نقطه زن یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی و تشخیص فلزات در زمین استفاده می‌شود. این دستگاه با امواج الکترومغناطیسی که از طریق کویل‌های آن عبور می‌کنند، فلزات را تشخیص می‌دهد. وقتی که فلزی به فلزیاب نقطه زن نزدیک می‌شود، تغییرات در میدان الکترومغناطیسی ایجاد می‌شود و دستگاه با اعلام صوتی، نمایشگر و یا لرزش به وجود آمده واکنش نشان می‌دهد.

فلزیاب نقطه زن به شما امکان می‌دهد انواع فلزات مانند طلا، نقره، مس، برنج، آهن و سایر فلزات را تشخیص داده و مکان آنها را در زمین مشخص کنید. این دستگاه برای کشف گنجینه‌ها، جواهرات، سکه‌های باستانی و هر نوع فلزی که در زمین فراهم است، استفاده می‌شود.

معمولاً فلزیاب نقطه زن دارای قابلیت‌های تنظیم حساسیت، تشخیص نوع فلز، تنظیم صدا و تشخیص عمق فلز است. همچنین دستگاه‌هایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس نیازهای خود یکی را انتخاب کنید.

دستگاه نقطه زن 09197977577-09197977377

دستگاه نقطه زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

عمق زنی فلزیاب نقطه زن

عمق زنی فلزیاب نقطه زن‌ها بستگی به نوع و مدل دستگاه دارد. فلزیاب‌های پیشرفته تر معمولاً قادرند در عمق‌های بزرگتری فلزات را تشخیص دهند. برخی از فلزیاب‌ها به عمقی حدود 30-20 سانتیمتر و برخی دیگر می‌توانند در عمقی تا چند متر فلزات را تشخیص دهند. در هر صورت، برای دستگاه‌های با عمق زنی بیشتر، عملکرد بهتر و قابلیت‌های دقیق‌تر ممکن است قیمت بیشتری نیز داشته باشند.

بهترین فلزیاب های نقطه زن در بازار

چند مثال از برخی از بهترین فلزیاب‌های نقطه زن موجود در بازار را می‌توان به شما معرفی کرد:

  • Garrett AT Pro: این فلزیاب با قابلیت ضدآب بودن، قابل استفاده در شرایط مرطوب و تنظیمات قابل تنظیم حساسیت و عمق زنی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین دستگاه‌های فلزیاب است.

  • Minelab Equinox 800: این فلزیاب با دقت بالا، قابلیت تشخیص گسترده‌ای از فلزات و تنظیمات پیشرفته، به عنوان یکی از بهترین فلزیاب‌های نقطه زن شناخته می‌شود.

  • XP Deus: این فلزیاب با وزن سبک، سیستم بی سیم، و تنظیمات پیشرفته، قابلیت مشخص کردن نوع فلز، تنظیم حساسیت و عمق زنی قابل تنظیم، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار است.

  • Nokta Makro Simplex+: این فلزیاب با قیمت مناسب، طراحی ساده و کاربرد آسان، قابلیت تشخیص گسترده از فلزات و عمق زنی قابل تنظیم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تازه واردان است.

 

 

دستگاه نقطه زن 09197977577-09197977377

دستگاه نقطه زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

برتری فلزیاب های نقطه زن

برتری فلزیاب‌های نقطه زن نسبت به سایر فلزیاب‌ها به چندین دلیل می‌تواند باشد:

  1. دقت بالا: فلزیاب‌های نقطه زن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و الگوریتم‌های پیچیده، دارای دقت بالایی در تشخیص و تفکیک قطعات فلزی می‌باشند.

  2. تشخیص نوع فلز: این دستگاه‌ها قادرند به شما بگویند که فلزی که شناسایی می‌کنند چه نوعی است، از جمله طلا، نقره، مس، آهن و سایر فلزات. این قابلیت می‌تواند در حالت‌هایی که می‌خواهید فلزات خاص را تشخیص دهید، بسیار مفید باشد.

  3. عمق زنی بیشتر: فلزیاب‌های نقطه زن معمولاً قادر به عمق زنی بیشتری در زمین هستند. این به شما امکان می‌دهد فلزات در عمق‌های بالاتر را نیز تشخیص دهید و به دنبال کشف‌های عمیق‌تر بگردید.

  4. قابلیت‌های تنظیم پیشرفته: فلزیاب‌های نقطه زن اغلب دارای تنظیمات پیشرفته‌ای برای تنظیم حساسیت، تنظیم عمق زنی و انتخاب نوع فلز می‌باشند. این قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهد دستگاه را برای شرایط خاص و نیازهای خود تنظیم کنید.

  5. کارکرد آسان: برخی از فلزیاب‌های نقطه زن با طراحی ساده و رابط کاربری آسان، برای استفاده آسان توسط کاربران حتی برای تازه واردان نیز مناسب هستند.

 

 

دستگاه نقطه زن 09197977577-09197977377

دستگاه نقطه زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

قیمت دستگاه نقطه زن

قیمت فلزیاب‌های نقطه زن ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله برند، مدل، قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، کیفیت ساخت و قابلیت‌های خاص دستگاه. قیمت‌ها در بازار ممکن است از کمترین مقداری مانند چند صد دلار تا چند هزار دلار برای دستگاه‌های حرفه‌ای و پیشرفته تر متغیر باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت به روز محصول مورد نظرتان با کارشناسان شرکت ما در تماس باشید.

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

4 نظر برای “دستگاه نقطه زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا