لوگو آسیا مدرن

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا 091979977377-09197977577

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا

فلزیاب سیمپلکس اولترا یکی از برترین محصولات تولید شده توسط یرند نوکتا در کشور ترکیه می‌باشد. این دستگاه از قدرتمندترین فلزیاب ها در سری فلزیاب های سیمپلکس می‌باشد. دلیل محبوبیت این فلزیاب ها عملکرد آسان و مناسب بودن آن برای تمامی افراد از جمله کاربران مبتدی، تنظیمات ساده و قیمت مناسب در کنار این موارد می‌باشد. سیمپلکس اولترا از بسیاری جهات پیشرفت کرده است. از جمله سخت افزار، نرم افزار، طراحی، ارگونومی… اما یک چیز ثابت مانده است: عملکرد و موفقیت ثابت شده در سراسر جهان که توسط شرکت نوکتا | NOKTA پشتیبانی می شود.

عمق زنی فلزیاب سیمپلکس اولترا

یک محصول مستحکم از جنس فیبر کربنی است. شفت سیمپلکس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد بسیار با دوام است. شفت تا 25 اینچ (63 سانتی متر) جمع می شود. جنس زمین به کاربر نشان می دهد که زیر زمین ممکن است چه نوع فلزی پنهان باشد. آهن به عنوان فلزی با تن صدای کم و فلزات غیر آهنی و گرانبها با تن صدای بالا تر شناخته می شوند.

همچنین این فلزیاب بوقی دارای یک نمایشگر هدایت دیجیتال با دامنه هدایت 1 تا 99 است. مقدار عددی که این نمایشگر به اپراتور نمایش می دهد، نوع فلز یا جسم را مشخص می سازد. در این دستگاه نقطه زن اعداد 0 تا 15 برای آهن، عدد 50 برای طلا و عدد 65 برای سکه است. برای حمل و نقل آسان، ذخیره سازی و همچنین غواصی عالی است. با به‌روزرسانی‌های نرم افزاری (از طریق USB روی رایانه شخصی) به‌روز باشید و از اکتشافات خود بیشترین بهره را ببرید.

 

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا 091979977377-09197977577

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

مشخصات فلزیاب سیمپلکس اولترا

  • کاملا تا عمق 5 متر (16 فوت) در آب فرو می رود و از ورود گرد و غبار محافظت می شود
  • حالت های جستجو: فیلد، پارک، 4 تن، 99 تن، ساحل، تمام فلز
  • عملکرد بسیار ساده و آسان
  • تفکیک دقیق فلزات ناخواسته
  • قابلیت تغییر فرکانس
  • لرزش با شناسایی اهداف
  • نورپردازی فوق‌العاده برای استفاده در شب و زیر آب
  • نور پس زمینه LCD
  • نور پس زمینه صفحه کلید
  • چراغ قوه LED
  • شفت جمع شونده تا 63 سانتی متر

 

برتری های فلزیاب سیمپلکس اولترا

یکی از ویژگی‌های بارز این فلزیاب، عمق کاوش آن است که تا 1.5 متر به دقت اشیاء فلزی را تشخیص می‌دهد. این امکان بی‌نظیر به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی اشیاء فلزی را که در عمق بیشتری نسبت به اکثر اهداف دفن شده‌اند را کشف کنند.

فلزیاب سیمپلکس اولترا با وجود وضعیت آب و هوایی یا شرایط آبی در محیط کاری، با وجود قابلیت ضدآب بودن تا عمق 5 متر، بدون نگرانی از آسیب به دستگاه عملیات خود را ادامه می‌دهد. این ویژگی ارزشمند به کاربران اطمینان می‌دهد که می‌توانند در شرایط مختلف از این فلزیاب بهره‌برند.

این طلایاب حرفه ای با قابلیت تفکیک بوقی و تشخیص دقیق عددی انواع فلزات، به کاربران امکان می‌دهد تا مواد معدنی و اشیاء فلزی مختلف را با دقت تشخیص دهند. این ویژگی تفکیکی بی‌نظیر است که به شناخت بهتر از محتوای زمین و شناسایی دقیق اشیاء کمک می‌کند.

فلزیاب هم برای مبتدیان و هم برای کسانی که به دنبال یک مدل قدرتمند هستند،یک دستگاه بسیار مناسب می باشد. سیمپلکس اولترا قدرتمندترین ورودی این سری با ظاهری تازه، عملکرد فنی بهبود یافته است و اکنون تا عمق 5 متری (16 فوت) کاملا ضدآب است، در حالی که وزن آن بسیار سبک است و تنها 1.2 کیلوگرم (2.6 پوند) است.

سیمپلکس اولترا همچنان رهبر بی‌رقیب در ارائه فناوری تشخیص فلز با کیفیت بالا است که برای همه مقرون به صرفه و در دسترس است. از فناوری VLF (فرکانس بسیار پایین) در فرکانس 15 کیلوهرتز استفاده می کند.

 

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا 091979977377-09197977577

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

حالت های جستجوی سیمپلکس اولترا

  • حالت تمام فلزی
  • حالت میدانی
  • حالت پارک
  • حالت ساحلی
  • حالت 4 TONE
  • حالت 99 TONE

حالت تمام فلزی

این حالت جستجوی پیش‌فرض یک تنظیم کلی است که می‌تواند انواع فلزات از جمله آهنی را شناسایی کند و فلزات غیر آهنی، بدون تبعیض، با لحن یکسانی که برای همه فلزات اختصاص داده شده است.

حالت میدانی

همانطور که از نام آن پیداست، حالت تشخیص میدانی به طور خاص برای شناسایی فلزات مختلف طراحی شده است. در میدان هایی که ممکن است حاوی اشیاء فلزی باشند، مانند میدان های جنگ باستانی، جایی که مصنوعاتی مانند سکه، شمشیر، خنجر و سایر آثار ممکن است یافت شود.

حالت پارک

همانطور که از نام آن پیداست، این حالت مخصوصا برای جستجوی اجسام فلزی کوچک مانند حلقه ها مناسب است. سکه و جواهرات در پارک های عمومی و سایر مناطق مشابه. تنظیمات آن برای شناسایی اهداف کوچکتر با دقت بیشتر بهینه شده است و آن را به حالت ایده آلی تبدیل می کند.

حالت ساحلی

حالت ساحل به طور خاص با تنظیمات بهینه برای فلزیابی در سواحل طراحی شده است. از جمله آنهایی که در کنار دریا یا اقیانوس، سواحل رودخانه ها، و سواحل دریاچه ها، چه در خاک های شنی خشک یا مرطوب. این حالت برای تشخیص اشیایی که ممکن است در ساحل گم شده یا شسته شده باشند، مانند جواهرات، ایده آل است.

 

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا 091979977377-09197977577

خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

قیمت فلزیاب سیمپلکس اولترا

این فلزیاب قدرتمند و مقاوم به دلیل ویژگی های برتری که ارائه می‌دهد محبوبت زیادی در سراسر جهان دارد. در کنار تمام این قابلیت ها قیمت مقرون به صرفه و مناسبی نیز دارد که آن را به گزینه ای مناسب برای تمام افراد تبدیل می‌کند. به دلیل تغییر نرخ ارز قیمت این محصول نیز ثابت نیست. برای اطلاع از قیمت به روز فلزیاب سیمپلکس اولترا و دیگر محصولات مورد نظر خود با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا