لوگو آسیا مدرن

خرید فلزیاب اکسترا پرو

خرید فلزیاب اکسترا پرو 09197977577-09197977377

خرید فلزیاب اکسترا پرو

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO محصول قدرتمند شرکت ماینلب استرالیا یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت در سال 2023 است. در این طلایاب حرفه ای از فناوری های جدید و پیشرفته ای استفاده شده است که کار را برای کاوشگران راحت می کند. این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد برای کسانی که اولین تجربه کاوش خود را می‌گذرانند نیز ساده خواهد بود.

فناوری به کار شده در فلزیاب اکسترا X-TERRA PRO ماینلب توسط موتور قدرت مند PRO-SWITCH هدایت و کنترل می شود و باعث شده که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات و سکه و رگه های طبیعی طلا و آثار باستانی و سایر اشیاء را به راحتی کاوش می کند.

ویژگی های ظاهری فلزیاب اکسترا پرو

ویژگی های خوب هر فلزیاب وزن بسیار کم این سیستم است که از 3 تکه شفت های سبک تشکیل شده که کاوشگران به راحتی می توانند با ویژگی تاشو بودن آن داخل کوله پشتی خود قرار دهند و به هر کجا که دوست دارند بروند.

با فناوری پیشرفته فلزیاب اکسترا پرو کاوشگران می توانند در تمامی عمق ها اشیاء قیمتی را پیدا کنند و در تمامی مکان ها و محیط ها بدون هیچ محدودیتی اشیاء درون زمین را یافت می کنند.

فلزیاب ضد آب اکسترا پرو

دستگاه اکسترا پرو در برابر نفوذ آب مقاوم است و لوپ های آن را تا عمق 5 متر می تواند در آب غوطه ور شود. در زمین و مکان هایی که آب وجود دارد بدون هیچ استرسی می توانید به یافت طلا و سکه و اشیاء باارزش بپردازید. جستجو در مناطق ساحلی نیز بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. ساحلی و ضد آب بودن فلزیاب اکسترا پرو در آب ها شور و یا سخت ترین شرایط می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و با استفاده از حالت کاربری ساحلی به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید و اقدام به کاوش کنید.

 

خرید فلزیاب اکسترا پرو 09197977577-09197977377

خرید فلزیاب اکسترا پرو شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

برتری های طلایاب اکسترا پرو

این سیستم با استفاده از فناوری ها ویژه که دارد بسیار سیستم آرام و بدون نویزی است. از لحاظ سکه زنی بهترین گزینه برای کاوشگران می باشد. افرادی که می خواهند یک سیستم کارآمد با قیمت پایین داشته باشند فلزیاب اکسترا پرو پیشنهاد مناسبی است. مشتری ها می توانند با هزینه کم بهترین بازدهی را برای خود به ارمغان بیاورند.

فلزیاب اکسترا پرو ماینلب استرالیا دارای نور پس زمینه قرمز است. افرادی که این دستگاه را خریداری می کنند در تمامی حالت های شبانه روز و شب می توانند به کاوش گنج بپردازند.  طلایاب اکسترا پرو ماینلب دارای صدای چند گانه است و هنگامی که کاوشگران اشیاء با ارزشی را داخل زمین کاوش کنند در بدترین حالت در زمین های آشغال هم توانایی شناسایی طلا و جواهرات را دارد.

هنگام شناسایی اجسام درون زمین با استفاده از صدای بلندی که دارد و همچنین هدفون وایرلس و بی سیم کاوشگران می توانند از وجود گنج درون زمین پی ببرنند همچنین با گوش دادن به صدای دستگاه می توانید میزان عمق اجسام را یافت کرد.

عمق زنی دستگاه اکسترا پرو

فلزیاب اکسترا پرو با کویل های سایر فلزیاب ها نیز سازگاری دارد. بنابراین می‌توانید از لوپ های بزرگ برای عمق زنی زیاد استفاده کنید. حداقل میزان عمق زنی این دستگاه 1.2 متر است.

 

خرید فلزیاب اکسترا پرو 09197977577-09197977377

خرید فلزیاب اکسترا پرو شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

قیمت فلزیاب اکسترا پرو

محصولات شرکت ماینلب به دلیل قدرت و کیفیت خود بین طرفداران و کاوشگران محبوبیت بسیار بالایی دارند. فلزیاب اکسترا پرو از جدیدترین محصولات شرکت استرالیایی ماینلب است که به نسبت محصولات مشابه رقیب قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. به دلیل وابستگی به نرخ ارز قیمت این محصول متغیر است. شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

1 نظر برای “خرید فلزیاب اکسترا پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا