لوگو آسیا مدرن

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان ،در دسته بندی مدارات فلزیاب ها نام VLF را شاید شنیده باشید. وی ال اف VLF برگرفته از سه کلمه very low frequence (فرکانس خیلی پایین ) و دستگاههایی که با فرکانس خیلی پایین کار می کنند به نام VLF شناخته می شوند از قابلیت های این دستگاهها میتوان به : کاوش فلزات ریز ، حساسیت فوق العاده به طلا ، کارکرد نسبتا آسان و ثبات پایداری بالا اشاره کرد .

 

چه زمانی دستگاه گنج یاب VLF بخریم؟

در کل کسانی که به دنبال کاوش قبر با عمق های 2 نهایت 2.5 متر می باشد میتوانند از سیستم های فلزیاب vlf استفاده کنند. و البته اموزش استفاده از دستگاه نکته مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید ! بهترین vlf ها هم از نظر کارایی و هم قیمت و بقیه موارد جانبی شامل موارد زیر می شوند :

رتبه بندی بهترین فلزیاب های VLF

رتبه اول : GPX 5000 هم از نظر کارایی هم از نظر قیمت که امکان ندارد سکه ها و موارد ارزشمند از دید این دستگاه دور بمانند که البته باید استفاده صحیح از دستگاه را آموزش دید گرنه در صورت بالانس نبودن خطا میزند از ویژگی های اصلی فلزیاب GPX 5000 میتوان به حالت زمانبندی ۸ گانه آن اشاره کرد که آن را به دستگاهی همه کاره تبدیل میکند و مثل این است که ۸ دستگاه را درون یک دستگاه دارید. تکنولوژی های ولتاژ دوگانه(DVT) ، تنظیم زمان بندی الکترونیکی هوشمند(SETA) حس گر چند دوره ای (MPS) این دستگاه را از سایرین متمایز کرده و برای کسانی که به بیشترین دقت در عمق ۲ متر نیاز دارند بهینه کرده است.

 

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

رتبه دوم : GPZ 7000 در همین وحله باید گفت که این دستگاه به دلیل قیمت بالا در رتبه دوم قرار می گیرد که اکثر افراد قادر به تهیه هزینه آن نیستند فلزیاب GPZ 7000 عمق کاوش بیشتری نسبت به دستگاه فلزیاب GPX5000 دارد از ویژگی های فوق العاده این فلزیاب  شکار گنج ها وطلای مدفون در عمق زیاد

حتی در حالتی که  طلای بسیار عمیق را که سیستم های دیگر قادر به یافتن آن نیستند را جستجو و آشکار می کنه و طلای با حجم کم را که سیستم های قبل آن ها را شناسایی نمی کرد هم پیدا می کند حتی طلای زیر نیم گرم به طور خیلی خلاصه نسبت به سری های GPX حدود ۴۰٪ افزایش عمق زنی دارد همچنین مجهز به لوپ ضد آب جهت کاوش در مناطق مرطوب است دارای هدفون بی سیم ارای 5 لوپ می باشد که بقیه لوپ ها را به صورت جانبی میتوانید تهیه کنید با لوپ 19 در 18 اینچ میتوان طلای زیر گرم را به دست آورد.

 

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های اصلی فلزیاب سی تی ایکس 3030 چیست؟

  • ضد آب: شما می توانید با این دستگاه گنج یاب  منحصربفرد برای تشخیص و شناسایی گنج به هرجایی بروید. توانایی جستجو در زمین یا زیر آب را خواهید داشت زیرا این دستگاه تا 10 فوت (3 متر) ضد آب می باشد.
  • سیستم صوتی بی سیم: بدون اینکه هدفون شما به دستگاه متصل باشد تشخیص و شناسایی صدا را خواهید داشت . با میزان 10 WM  شما می توانید گزینۀ استفاده از اسپیکر داخلی، صداهای ارسال شده از دستگاه را تشخیص خواهید داد.
  • تشخیص FeCo نهایی: با تفکیک پذیری فلزات آهنی و قابلیت رسانایی اشیاء، پروفایلهای مشخصات صدای قابل تنظیم مثبت، شما می توانید اشیایی که می خواهید را تشخیص داده یا بپذیرید

 

فلزیاب AKA Signum MFD

فلزیاب AKA Signum MFD آکا سیگنوم ام اف دی دستگاهی است که در اواخر سال 2015 عرضه شد.

این دستگاه اکنون دارای یک سیستم عامل بهینه می باشد که به دستگاه اجازه می دهد تا در هنگام عمق زیاد ، صحیح تر عمل کند ، و برای جستجوی قطعات کوچک از روی سطح اجسام عمل می نماید.

این دستگاه برای کسانی که در جستجوی گنج و فلزات هستند ، مفید خواهد بود.

هنگام کار با دستگاه ، باید از کویل جستجوی بزرگتر از قطر دستگاه استفاده کرده و در حالی که آن را 0.5 متر از زمین دورترنگه دارید جستجو کنید.

سیستم عامل دستگاه در حالت جستجوی HD یا HD-V عمق جستجو را کمی افزایش می دهد و هدف اصلی آن حذف بقایای کوچک از سطح دید دستگاه است.

 

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های دستگاه AKA Signum MFD

  • نقطه زن پر قدرت SIGNUM MFD
  • ساخت شرکت AKA بلغارستان و تحت لیسانس اکای روسیه
  • سیستم کارکرد تلفیقی vlf و‌ Pi
  • لوپ 18 DD
  • داری 3 مد تفکیک و پیشرفته
  • بالانس و تنظیمات دستی و اتوماتیک
  • انعطاف پذیری و حساسیت بالا در عملکرد
  • قابلیت حفظ بالانس طولانی مدت با یکبار بالانس صحیح
  • عمق جستجو از 2 متر در حالت عمومی و ۲.۵ متر در حالت عمق زنی
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • تفکیک در اعماق زمین
  • ردیاب فلزیاب کوچک
  • سکه 10 میلی متر 20 سانتی متر.
  • سکه 25 میلی متر 60 سانتی متر
  • حفاظ ایمنی
  • حداکثر عمق 280 سانتی متر
  • وزن در شرایط کار (بدون باتری) 1،25 کیلوگرم.
  • وزن کامل 2،1 کیلوگرم.
  • عمر باتری 18 ساعت
  • رنج دمای عملیاتی -10 ° С تا + 40 ° С
  • این دستگاه به منظور جستجوی اهداف کوچک و بزرگ در اعماق زیر زمین طراحی شده است
  • باتری Type6 АА
  • نسخه 2.06

 

بهترین فلزیاب های VLF جهان

بهترین فلزیاب های VLF جهان
فروش فلزیاب و طلایاب در اورج فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

انتخاب بهترین فلزیاب جهان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

عمق و قدرت تشخیص:

یکی از ویژگی‌های مهم در بهترین فلزیاب جهان، قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف است. این فلزیاب‌ها با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته و آنتن‌های حساس، قادرند تا به عمق‌های قابل توجهی در زمین نفوذ کنند و فلزات را تشخیص دهند. قدرت تشخیص آنها بستگی به توانایی آنتن و سیستم هدایت الکترونیکی آنها دارد. بهترین فلزیاب جهان با قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بزرگ، مناسب برای کاربردهایی مانند جستجوی گنجینه‌های باستانی و معدن‌کاری عمیق است.

 

دقت و قابلیت تمایز بین فلزات:

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین فلزیاب جهان، دقت بالا در تمایز بین انواع فلزات است. این فلزیاب‌ها با استفاده از سیستم‌های پیشرفته تحلیل سیگنال، قادرند تا به طور دقیق فلزات را شناسایی کنند و تمایز بین آنها را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند نوع فلز، اندازه و عمق آنها بکنند. این ویژگی بسیار مهم است زیرا در برخی مواقع ممکن است نیاز به تمیتمایز یز بین فلزات مختلف مانند طلا، نقره، برنج و آهن داشته باشیم.

 

قابلیت تنظیم و کنترل سطح حساسیت:

بهترین فلزیاب جهان قابلیت تنظیم و کنترل سطح حساسیت را دارد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا سطح حساسیت دستگاه را بر اساس نیاز خود تنظیم کند. با تغییر سطح حساسیت، کاربر می‌تواند به طور دقیق تر فلزات را تشخیص دهد و تداخلات محتمل از عوامل محیطی را کاهش دهد. این قابلیت بسیار مفید است زیرا در مناطقی با تداخلات الکترومغناطیسی بالا یا حضور فلزات غیرمهم می‌تواند به کاربر کمک کند تا تمرکز خود را روی فلزات هدف بیشتر کند.

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا