لوگو آسیا مدرن

بهترین فلزیاب شعاع زن

بهترین فلزیاب شعاع زن 09197977577-09197977377

بهترین فلزیاب شعاع زن

دستگاه شعاع زن طلا یا یک دستگاه تجهیزاتی است که برای آنالیز مواد با استفاده از پرتو ایکس استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از پرتو ایکس به بررسی عناصر مختلف در نمونه‌های طلا و آلیاژهای آن می‌پردازد. ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می‌باشد.

با استفاده از دستگاه شعاع زن طلا، می‌توان عناصر مختلف موجود در طلا و آلیاژها را شناسایی کرده و میزان آنها را نیز اندازه‌گیری کرد. این دستگاه برای بررسی اصالت و خلوص طلا، تشخیص تقلب در صنعت طلا، کنترل کیفیت و بررسی محصولات طلا و جواهرات استفاده می‌شود. در کاربردهای دیگری نیز این دستگاه می‌تواند برای آنالیز عناصر مختلف در سایر نمونه‌های موادی مانند سنگ‌های قیمتی، فلزات، پلاستیک، سرامیک و غیره استفاده شود.

 

 

بهترین فلزیاب شعاع زن 09197977577-09197977377

بهترین فلزیاب شعاع زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

نحوه کار فلزیاب شعاع زن

فلزیاب شعاع زن با توجه به نوع فرکانس به دنبال فلز مورد نظر شما می گردد اما این فلزات ممکن است متفاوت باشد، این فلزات با ارزش شامل طلا، نقره، برنز و گاهی وقتی با توجه به نیاز اپراتور ممکن است مس باشد، حذف ذرات در تکنولوژی این فلزیاب ها بسیار حرفه ای و کارآمد می باشد و با درصد پایین خطا شما را به سمت اهداف راهنمایی می کند. شعاع کاری فلزیاب شعاع زن بسیار بالا می باشد.

سیستم فلزیاب شعاع زن که به آن ردیاب نیز میگویند. یک فلزیاب الکترونیکی با شرایط طراحی یکسان می باشد. و به آن فلزیاب راداری نیز گفته می شود. شعاع زن در دسته بندی به فلزیاب های آنتنی گفته می شود که دارای دسته آنتن می باشد. و با حرکت دست آنتن شما را به سمت اهدافی همچون طلا راهنمایی می کند. عمل تفکیک در سیستم فلزیاب شعاع زن آنتنی طبق اصول هم جهتی انجام می گیرد و رادار فلزیاب بر طبق فرکانس عمل میکند.

 

آموزش فلزیاب شعاع زن و ردیاب

کار با فلزیاب شعاع زن نیازمند یک اپراتور دقیق می باشد، در سالهای اخیر برای کار کردن با سیستم های شعاع زن یا آنتنی نیازمند یک اپراتور حرفه ای بود اما در سال 2019 دستگاههای فلزیاب با تکنولوژی دنیا جلو می رود. زاویه رسیدن هدف با سیستم شعاع زن به نوع تنظیمات سیستم فلزیاب بستگی دارد. ابعاد هدف با سریعتر رسیدن به هدف در فلزیاب آنتنی و شعاع زن ارتباط مستقیم دارد. هرچقدر میزان هدف بزرگتر باشد. زاویه حرکت آنتن به سمت هدف و مرکز هدف بیشتر می باشد. و اگر هدف بزرگتری در مسیر فلزیاب آنتنی باشد دستگاه فلزیاب به سمت هدف بزرگتر حرکت می کند.

 

 

بهترین فلزیاب شعاع زن 09197977577-09197977377

بهترین فلزیاب شعاع زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

موارد استفاده از ردیاب و شعاع زن

با استفاده از فلزیاب های شعاع زن، کاوشگران می‌توانند به دقت به سمت مناطقی حرکت کنند که احتمال وجود فلز در آن‌ها وجود دارد. این دستگاه‌ها بر اساس ساختار و عملکرد خود به کاوشگر اطلاعات می‌دهند و او را به جایی هدایت می‌کنند که ممکن است فلز مورد نظر در آن جا وجود داشته باشد. این به کاوشگر امکان می‌دهد تا از تلفیقی از تخمین و شناسایی فلزات استفاده کند. در نتیجه، زمان و انرژی کمتری صرف کاوش می‌شود و عملکرد بهبود می‌یابد.

کاربرد اصلی فلزیاب های شعاع زن در کاوش و تجزیه و تحلیل مناطقی که ممکن است حاوی فلز باشند است. این سیستم‌ها اغلب به عنوان ردیاب‌ها یا گمانه‌زن‌ها نیز شناخته می‌شوند. فلزیاب‌های شعاع‌زن به کاوشگران کمک می‌کنند تا مناطق مورد نیاز را به سرعت تعیین کنند و به مراتب کارایی و کارآمدی فرایند کاوش را افزایش دهند. این دستگاه‌ها به خصوص در مناطق بزرگ و گسترده مفید هستند. فلزیاب‌های شعاع زن توانایی مشخص کردن نقطه دقیق حضور فلز را ندارند. آنها تنها شما را به نزدیکی هدف هدایت می‌کنند و برای تشخیص دقیق مکان فلز نیاز به نقطه زن دارند.

 

بهترین ردیاب های طلا

ردیاب گلد لجند: ردیاب Gold Legend گلد لجند گنج یاب چند جانبه ساخت کمپانی Geo Ground کشور آلمان. یک جستجوگر حرفه ای برای یافتن فلزات با ارزش از جمله طلا ، نقره و مفرغ است. همچنین قدرت بالای این دستگاه در اسکن از زمین و ردیاب Ionic و Bionic این فلزیاب باعث میشود تمامی میدان های یونی حاصل از فلزات قدیمی را به خوبی شناسایی و آشکار کنید. این طلایاب مجهز به شعاع زن فرکانسی میباشد که میتواند تا عمق بسیار بالا و شعاع کاوش وسیع اقدام به جستجو کند.

طلایاب گلد ویژن: شعاع زن گلد ویژن دارای وزنی سبک و قابلیت جا به جایی و نصبی آسانی است، که باعث می‌شود در محیط های کار واقعی بسیار راحت قابل استفاده باشد. ردیاب GOLD VISION دارای طرز استفاده‌ای آسان تنظیمات قابل فهم با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های کاربردی است. که آن را به یک دستگاه یابنده عالی برای همه جویندگان گنج، از جستجوگران حرفه‌ای گرفته. تا آماتورها و همه کسانی که آماده کشف طلا و گنج هستند تبدیل می‌کند.

 

 

بهترین فلزیاب شعاع زن 09197977577-09197977377

بهترین فلزیاب شعاع زن شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

ردیاب گلدهانتر: ردیاب GOLD HUNTER SMART گلد هانتر اسمارت یکی از محصولات کارخانه های آلمانی Gear Detect می باشد. فلزیابی با سیستم سنجش از دور، برای تشخیص طلای مدفون، طلای خام، نقره و حفره های زیرزمینی تا عمق 50 متری زیرزمین است.

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا