بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو 09197977577-09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت پرو دستگاه ساخته شده توسط شرکت نوکتا از محصولات محبوب و پر طرفدار این شرکت است. این محصول با توجه به فناوری و کارآیی که دارد به یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن جهان تبدیل شده است. این سیستم که از بهترین های این شرکت است دارای مشخصات و ویژگی های ویژه ای است که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو 09197977577-09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت پرو محصول شرکت نوکتا پرچم دار نقطه زن های این شرکت است و با توجه به قیمتی که ایمپکت پرو دارد خیلی از افراد توانایی مالی برای خرید آن را دارند. مجموع ویژگی هایی که در طراحی و ساخت این فلزیاب به کار رفته است آن را به یکی از محبوب ترین سیستم های جهان تبدیل کرده است. فلزیاب ایمپکت پرو نوکتا (Nokta) از جمله فلزیاب‌های پیشرفته شرکت نوکتا ترکیه با کارایی بالا برای کاوشگران گنج و طلا، اشیاء قیمتی، رگه های طلا و سکه و موارد دیگر است.

طلایاب قدرتمند ایمپکت پرو ویژگی های زیادی دارد که شاید بررسی کامل تمامی آنها در یک مقاله نگنجد اما به برخی از مهم ترین و اصلی ترین نکات خواهیم پرداخت. یکی از برترین توانایی های فلزیاب ایمپکت پرو توانایی ارائه عملکرد عالی در تمامی محیط و شرایط آب و هوایی را دارد. برای مثال خاک بعضی از محیط ها پر از اشیاء مزاحم است که خوشبختانه فلزیاب ایمپکت پرو در تمامی خاک ها قادر است بهترین عملکرد را داشته باشد.

قابلیت شناسایی چندمنظوره

فلزیاب ایمپکت قادر است انواع فلز و اشیاء گرانبها را تشخیص دهد و هر فلز باارزشی که باشد از چشم ایمپکت پرو دور نخواهد ماند. به عنوان مثال، قادر به تشخیص فلزات آهنی، طلا، نقره، برنج و آلومینیوم با دقت بالا است.

کیفیت عالی

فلزیاب ایمپکت نوکتا دارای طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار بالایی است و همین طراحی در کار کردن با آن بازدهی بالاتری را رقم می‌زند.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو 09197977577-09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

عملکرد عالی در شرایط مختلف

فلزیاب ایمپکت نوکتا قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی است که برخی از فلزیاب‌های دیگر قادر به کار در آنها نیستند افرادی که در نقاط مختلف ایران هستند مانند شمال، خوزستان و کوهستانی مانند کردستان می توانند استفاده کنند.

صفحه نمایش LCD

این دستگاه قدرتمند دارای صفحه نمایشی پیشرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی اطلاعات حساسی مانند عمق، نوع فلز و سطح شدت سیگنال را مشاهده کند. کاوشگران با توجه به صفحه نمایش آن می توانند کد های مربوط به هر فلز را ببینند و از وجود اشیاء مختلف پی ببرنند.

قابلیت حمل آسان

فلزیاب ایمپکت نوکتا بسیار سبک و قابل حمل است و می‌توانید به راحتی با آن به هر جایی که نیاز باشد بروید افراد می توانند در بدترین نقاط کوهستانی مانند صخره ها و نقاط دیگر جابه جا شوند.

قابلیت شخصی سازی

فلزیاب ایمپکت نوکتا دارای 12 حالت کاری قابل تنظیم است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فلزیاب را بر اساس نیاز خود تنظیم کند و کاوشگران می توانند حالت تفکیک را انتخاب کنند.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو 09197977577-09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو شرکت آسیامدرن 09197977577-09197977377

 

 

عمق زنی فلزیاب ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت نوکتا یکی از محصولات طلایاب شرکت ترکیه‌ای است که از لحاظ عمق زنی نسبت به اشیاء باارزش و طلا بسیار حساس است. ایمپکت پرو با قابلیت عمق‌یابی فوق العاده، برای جستجوی اشیاء و فلزات در عمق‌های مختلف خاک به کار می‌رود. یکی از استفاده‌های این دستگاه، عمق زنی سکه است با این سیستم ، می‌توانید به راحتی یک سکه ها و یا انگشتر ها را در عمق های کم یافت کنید.

عمق زنی فلزیاب ایمپکت پرو به نسبت سایر فلزیاب های این شرکت بسیار زیاد است و یک فلز 30 در 30 را به راحتی می تواند در عمق ها بین 1.5 تا 1.8 یافت کند همچنین یک سکه خالی را زیر 50 سانتی متر می تواند بزند. مطمئنا هر چقدر اشیاء درون زمین بزرگ تر باشد قدرت این فلزیاب در عمق های زیاد بیشتر است.

با توجه به قابلیت‌های بالای فلزیاب ایمپکت نوکتا، آن را می‌توان به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های عمق‌یابی در بازار دستگاه‌های معدنی تلقی کرد. این دستگاه علاوه بر استفاده در صنعت معدن، در تحقیقات باستان‌شناسی و جستجوی گنجینه‌های خفیف نیز کاربرد دارد.

برای اطلاع از آخرین قیمت فلزیاب ایمپکت پرو و دریافت مشاوره رایگان خرید فلزیاب، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. مشاوران ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های شما در این زمینه هستند.

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا