لوگو آسیا مدرن

تعمیر تخصصی انواع فلزیاب

تعمیر فلزیاب

تعمیر تخصصی انواع فلزیاب

تعمیر وسایل الکترونیکی یک امر معمول و مرسوم در بین خریداران این وسایل است. حساسیت این دستگاهها به عوامل محیطی مانند آب ، دمای بالا ، ضربه و …باعث آسیب به آنها میشود و نیاز به تعمیر پیدا میکنند. با گسترش بکارگیری فلزیاب ها و گنج یاب ها طبیعی است که هر روز بنا به دلایل مختلف این وسایل دچار مشکلات سخت افزاری مختلفی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعویض باتری ، تعمیر کویل ، تعمیر برد و بالانس دستگاه و بسیار دیگر از موارد این چنینی همگی از تعمیرات گنج یاب نسبتا رایجی هستند که یک تعمیر کار فلزیاب در طول روز ممکن است بارها و بارها در دستگاههای مختلف ملزم به انجام آن ها شود.

تعمیر دستگاه با بهترین قطعات :

قطعاتی که در واحد تعمیرات ما به عنوان قطعات جدید در دستگاههای فلزیاب تعمیری مورد استفاده قرار میشود از با کیفیت ترین قطعات بازار هستند و کیفیت و اصالت آن ها برای مشتری تضمین می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که متخصصین مرکز تعمیرات زرشناسان در بسیاری موارد ، قادربه رفع مشکلاتی هستند که اکثر مراکز آن را غیرقابل تعمیر می دانند. کاوشگرانی که در شیراز حضور دارند میتوانند با مراجعه به آدرس شرکت دستگاه خود را جهت تعمیر بیاورند و عزیزانی که در دیگر شهرستان ها هستند میتوانند دستگاه گنج یاب خود را به نمایندگی فلزیاب شیراز ارسال نمایند. شما میتوانید شرایط ارسال کالا و سایر اطلاعات لازم را از طریق تماس با ما جویا شوید.

 

 

تعمیر فلزیاب

 

 

چگونه فلزیاب تعمیر کنیم

واحد تعمیرات کمپانی زرشناسان با داشتن کادری کاملا حرفه‌ای در هر زمان آماده کمک به شما کاوشگران عزیز است. تیم تعمیرکاران و کارشناسان عیب یابی زرشناسان از بین بهترین متخصصینی انتخاب شده‌اند که با گذراندن دوره‌های آموزشی پیشرفته  و فیلترهای گوناگون توانسته‌اند مهارت های لازم برای فعالیت به عنوان تعمیرکار فلزیاب در شرکت زرشناسان را به دست آورند. بنابراین زمانی که تعمیرات گنج یاب خود را به ما می سپارید می‌توانید با خیال راحت از کیفیت تعمیر اطمینان دشته باشید. همچنین با سرویس تعمیرات ما صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان و هزینه خواهید داشت.

مزایای همکاری با واحد تعمیرات فلزیاب تهران

داشتن تجربه و تخصص

داشتن تجربه کافی در تعمیر و ارتقاء دستگاه گنج یاب عامل اصلی در کاهش هزینه های تعمیرات است و مجموعه ای که دارای تجربه کافی در این زمینه باشد. می تواند با تشخیص صحیح عیوب از هزینه های مازاد جلوگیری کرده و بهترین قطعه و تعمیرات را ارائه دهد.

استفاده از دستگاهای به روز

واحد تعمیرات فلزیاب زرشناسان با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاههای الکترونیکی اقدام به تعمیرات دستگاههای گنج یاب میکند. که در ایران فقط در اختیار این شرکت است و این عامل علاوه بر تشخیص صحیح عیب سبب کاهش زمان و بالا رفتن کیفیت تعمیر میشود.

قیمت منصفانه

کمپانی زرشناسان به عنوان بزرگترین تولید کننده و تامین کننده قطعات فلزیاب در ایران میتواند پایین ترین قیمت را به مشتریان پیشنهاد دهد. همچنین استفاده از قطعات اصل و با کیفیت باعث طول عمر دستگاه گنج یاب شده و مصرف کننده نیاز به تعمیرات پی در پی نخواهد داشت.

ارتقاء و به روز رسانی دستگاهها

متخصصین ما آماده ارائه خدمات ارتقاء فلزیاب های مشهور به کاوشگران بوده که باعث افزایش عمق نفوذ فلزیاب و پایداری آن میشود. این خدمات هم به صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری بر روی انواع فلزیاب تصویری انجام میشود.

مشاوره قبل از اجرا

اطمینان از کیفیت کار باعث پیشی گرفتن فلزیاب تهران از سایر رقبا گردیده. این امر باعث شده ما به عنوان یک مشاور برای تعمیرات دستگاههای گنج یاب و تعویض قطعات معیوب با ارائه راهکارهای مختلف بهترین پیشنهاد را برای مشتری داشته. و حق انتخاب را به وی واگذار نماییم. و قبل از هر اقدامی مشتری را در جریان امور قرار دهیم.

علت خطای ردیاب ها در دفینه

یکی از عوامل مهم در خطای دستگاه ها مهارت اپراتور می باشد. کسی که تازه دستگاهی خریداری کرده و بدون آموزش کافی سراغ کاوش برود قطعا ناموفق خواهد بود چون مهارتی در تنظیم دستگاه ، بالانس دستگاه ، تنظیم بر اساس خاک و … ندارد. برای مثال کسی که در مناطق بیابانی کرمان دستگاهی تنظیم می کند برای همان دستگاه در مناطق شمالی تنظیمات دستگاه فلزیاب بسیار متفاوت خواهد بود.

 

تعمیر فلزیاب

 

 

مرکز فروش فلزیاب در تهران

توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید. تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است. که دارای 25 سال سابقه فروش  میباشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبراشاره  کرد. برای اطلاع از قیمت این فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

شرکت آسیا مدرن

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

آسیایی

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا